Nargiza Svanadze

Trondheimsveien 60 2050 Jessheim

Siste vurderinger av Nargiza Svanadze

Kjempelege!

Klinikk: GMS, Legekontoret Skrevet

Grudde meg på forhånd, men det var det ingen grunn til. Hun var veldig dyktig og hensynsfull. Følte at hun tok seg god tid før og under undersøkelsen og var grundig. Ble godt ivaretatt og fikk hjelp med problem jeg ikke har fått av min egen fastlege. Kan trygt anbefale denne legen til andre.

Dette er den beste gynekologen jeg har vært hos.

Klinikk: GMS, Legekontoret Skrevet

Dette er den beste gynekologen jeg har vært hos. Hun er flink til å lytte, tar sin tid med pasienten. Hyggelig, faglig svært dyktig. Behagelig ved undersøkelse. Anbefaler på det varmeste.
Slet med å bli gravid i 5 år! Jeg har forsøkt 3 gynekologer, og alle 3 klarte ikke å stille diagnose! Min venninne anbefalte NS. Til den første konsultasjonen kom jeg gråtende. Jeg fikk mye forståelse for det jeg har vært gjennom! Dr. Svanadze var den første legen som tok mine plager på alvor!!! Jeg må takke henne for at jeg har blitt mor! Hun har også åpnet en ny klinikk ikke for lenge siden, fint lokale!

Uprofesjonell og ubehagelig

Klinikk: GMS, Legekontoret Skrevet

Kom forsent 10 min(står feil adresse på nettsiden), ble møtt med " himleøyner" og ironiske svar, en meget ubehagelig opplevelse for ei jente på 18 som hadde gruet seg til sin førere time hos gynekolog. Konfronterte med at det stod feil adresse på nettsiden og at den er misvisende, men resepsjon og nektet for dette, " trondheimsveien 60" er ikke korrekt og skiftet lokale 1 januar, legen himlet med øyene når det ble fortalt at siden ikke har oppdatert til ny adresse, dette nektet legen for. Noe det per dags dato 23.06.16 fortsatt ikke er oppdatert.

Meget misfornøyd,uprofesjonell behandling med lite selvinnsikt og lite forståelse for kundebehandling. Skal aldri hit igjen, ta mitt råd og styr unna en slik ubehagelig lege.

Kompetent og omsorgsfull

Klinikk: GMS, Legekontoret Skrevet

Mitt legebesøk hos denne gynekologen var meget bra. Profesjonell og omsorgsfull. Hun hadde satt seg inn i min problemstilling, ga gode svar og råd. Jeg var godt ivaretatt gjennom undersøkelse med forklaring av prosedyre. Jeg opplevde at lege tok seg god tid, hadde høy faglighet og jeg kan anbefale henne til andre.

Lege med respekt!

Klinikk: GMS, Legekontoret Skrevet

Har vært hos henne 1 gang for å bytte spiral, gruet meg veldig, men hun fikk meg til å føle meg trygg! Det er viktig for meg! Hun hadde litt dårlig tid til å høre på meg i forkant, men alt i alt så er jeg veldig fornøyd med måten jeg ble behandlet på! Jeg fikk også en mulighet til å nå henne etter kontortid dersom jeg skulle få sterke smerter etter at spiralen ble satt inn! Helt klart en gynekolog jeg trygt kan anbefale til andre!

Jeg ringte kontoret og bestilte time, fikk da ikke informasjon om å ta smertestillende før konsultasjonen, dette burde hun jeg snakket med fortalt meg.