Jørgen Vik

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1996)

Kvadraturen Legesenter Telefonnummer38 12 88 8038 12 88 ...
Vestre Strandgate 32 4612 Kristiansand S
Jørgen Vik er gynekolog i Kristiansand

Siste vurderinger av Jørgen Vik

Grundige og dyktig gynekolog

Klinikk: Jørgen Vik Skrevet

Jørgen Vik er en grundig og dyktig gynekolog. Han har forståelse for ulike situasjoner man er i og han er lett å prate med. Får alltid god oppfølging hos han. Har vært der mange ganger på grunn av prøverørsforsøk.

Trygg og god

Klinikk: Jørgen Vik Skrevet

Jeg gruer meg aldri til å gå til gynekolog, men om du gjør så er dette et trygt valg. Han er utrolig forsiktig, grundig og lytter. Aldri blitt behandlet så godt noen gang. Følte meg litt som en prinsesse da jeg gikk ut, tross situasjonen man er i. Ord kan ikke forklare. Så anbefaler Jørgen Vik uten å blunke.

Utrolig betryggende og flink

Klinikk: Jørgen Vik Skrevet

Gruet meg veldig til denne timen, både fordi jeg skulle ha en ny gynekolog og fordi jeg skulle sette inn spiral. Noe jeg har fått høre er forferdelig vondt.
Jørgen var veldig forståelsesfull og forklarte meg hele tiden hva vi skulle gjøre med et hverdagslig språk. Min opplevelse av å sette inn spiral var ikke i nærheten av så vondt som jeg hadde sett for meg. Veldig fornøyd med Jørgen som gynekolog. Definitivt den beste jeg har hatt!

spesialist hos damesykdommer

Klinikk: Jørgen Vik Skrevet

jeg var livredd å komme første gang til mann gynekolog. Men Jørgen var spesialist fra største bokstaver.
Jeg har PCOS og tenkt at det er umulig å bli gravid. Med Jørgens kunnskap , hjelp jeg har en fint et år gammel gutt :)
anbefaler 110%

Trygg, effektiv og ryddig.

Klinikk: Jørgen Vik Skrevet

Gruet meg veldig til å gå til gynekolog. Men sitter igjen med en veldig positiv opplevelse etter å ha vært hos Jørgen.
Utførte undersøkelsen raskt og effektivt samtidig som han informerte underveis. Vil virkelig anbefale han til alle kvinner som gruer seg til underliv undersøkelser.