Jørgen Vik

Jørgen Vik

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1996)

Jørgen Vik Telefonnummer32 12 88 8032 12 88 ...
Vestre Strandgate 32 4612 Kristiansand S
Jørgen Vik er gynekolog i Kristiansand

Siste vurderinger av Jørgen Vik

Utrolig flott fyr

Klinikk: Jørgen Vik Skrevet

Bedre lege, gynekolog og medmenneske skal du lete langt etter.
Han er lett å prate med. Gir veldig god og tilpasset informasjon. Er empatisk, forståelsesfull og morsom.
Han får vanskelige situasjoner til å føles mindre farlige. Jeg føler meg møtt og sett hver gang jeg er hos ham. Får lyst til å gå til gynekologen hver eneste dag. Kan ikke skjønne at noen vil velge en annen gynekolog.

Celleprøve

Klinikk: Jørgen Vik Skrevet

Før undersøkelsen ga jeg beskjed om at jeg hadde hatt en dårlig opplevelse tidligere på sykehuset og at jeg gruet meg! Undersøkelsen var utrolig unehagelig, han begynte undersøkelsen uten å forklare eller gi beskjed. Jeg stokk og det var utrolig vondt så han byttet utstyr, jeg måtte avbryte etter prøven og ønsket ikke resten av undersøkelsen utført! Han var også veldig sikker på at jeg hadde pcos pga problem med kviser tidligere. Har ingen andre symptomer på pcos men følte han var ganske sikker på at jeg hadde det! Det var ikke derfor jeg var der.

Grundige og dyktig gynekolog

Klinikk: Jørgen Vik Skrevet

Jørgen Vik er en grundig og dyktig gynekolog. Han har forståelse for ulike situasjoner man er i og han er lett å prate med. Får alltid god oppfølging hos han. Har vært der mange ganger på grunn av prøverørsforsøk.

Trygg og god

Klinikk: Jørgen Vik Skrevet

Jeg gruer meg aldri til å gå til gynekolog, men om du gjør så er dette et trygt valg. Han er utrolig forsiktig, grundig og lytter. Aldri blitt behandlet så godt noen gang. Følte meg litt som en prinsesse da jeg gikk ut, tross situasjonen man er i. Ord kan ikke forklare. Så anbefaler Jørgen Vik uten å blunke.

Utrolig betryggende og flink

Klinikk: Jørgen Vik Skrevet

Gruet meg veldig til denne timen, både fordi jeg skulle ha en ny gynekolog og fordi jeg skulle sette inn spiral. Noe jeg har fått høre er forferdelig vondt.
Jørgen var veldig forståelsesfull og forklarte meg hele tiden hva vi skulle gjøre med et hverdagslig språk. Min opplevelse av å sette inn spiral var ikke i nærheten av så vondt som jeg hadde sett for meg. Veldig fornøyd med Jørgen som gynekolog. Definitivt den beste jeg har hatt!