Jørgen Vik

Jørgen Vik

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1996)

Jørgen Vik Telefonnummer32 12 88 8032 12 88 ...
Vestre Strandgate 32 4612 Kristiansand S
Jørgen Vik er gynekolog i Kristiansand

Siste vurderinger av Jørgen Vik

Helt topp Gynekolog

Klinikk: Jørgen Vik Skrevet

Hvem av oss liker vel å gå til gynekologen?
Dr. VIK er helt topp, så man slipper å grue seg. Hsn forteller hva han skal gjøre og hva han der. Han er rolig og behagelig.
Er ikke plassen jeg er så ofte, mek må jeg, er valget utrolig lett!

Uproff

Klinikk: Jørgen Vik Skrevet

Var sur og lite imøtekommende under konsultasjonen. Var i tillegg hardhendt da han tok selve undersøkelsen. Mulig jeg kom på feil tidspunkt men dette var bare uproft. Anbefales ikke.

Rolig og kunnskapsrik

Klinikk: Jørgen Vik Skrevet

Har gått mange ganger til Vik ift IVF forsøk. Han er veldig kunnskapsrik og har ett behagelig vesen. Selve ultralyden går fort, men det er helt greit. Følte vi fikk svar på det vi lurte på etter selve ultralyden. Vi gikk også gjennom en MA (missed abortion) i 12 uke som ble synlig på ultralyden. Vik tok seg god tid og var en empatisk og betryggende lege. Vi har nå en datter på 11/2 år.

Fantastisk- anbefales

Klinikk: Jørgen Vik Skrevet

Dr Vik er en empatisk lege som fikk meg til å føle meg sett, hørt, lyttet til og respektert. Han har stor kompetanse, virker ydmyk, er svært profesjonell og en lege en kan stole på. Det beste er at han ser hele mennesket og gir håp!

Fantastisk!

Klinikk: Jørgen Vik Skrevet

Vært min gynekolog i mange år nå. Utrolig dyktig og kunnskapsrik.
Han er også veldig forsiktig, og forteller underveis hva han gjør. Har alltid synes det å ta celleprøve er forferdelig, men hos han merket jeg nesten ikke noe.
Fått hjelp da jeg slet med å bli gravid. Gjentatte spontanaborter gjorde meg veldig bekymret, noe han tok svært på alvor. Fikk god oppfølging, og time på dagen hvis det var behov (enda han egentlig hadde fullt opp med andre pasienter)
Kjempefornøyd!