Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Dronningens gt. 81 4608 Kristiansand S
Tlf: 38 10 26 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Jørgen Vik er gynekolog i Kristiansand

Siste vurderinger av Jørgen Vik

Trygg, effektiv og ryddig.

Klinikk: Jørgen Vik Skrevet

Gruet meg veldig til å gå til gynekolog. Men sitter igjen med en veldig positiv opplevelse etter å ha vært hos Jørgen.
Utførte undersøkelsen raskt og effektivt samtidig som han informerte underveis. Vil virkelig anbefale han til alle kvinner som gruer seg til underliv undersøkelser.

Kunnskapsrik, effektiv og trygg

Klinikk: Jørgen Vik Skrevet

Meget dyktig lege. Kunnskapsrik, ufattelig effektiv og dyktig. Man føler seg godt tatt imot, man føler seg veldig trygg og godt behandlet. Han gjør ting skikkelig og grundig. En gynekolog jeg kan anbefale på det tryggeste!

Ubehagelig og lite empati

Ingen forståelse og kom
Med masse dumme forslag, lite empati. Ønsket behandling etter langvarig plage, mente jeg bare burde fortsette på det som ikke har hjulpet meg i over ett år.

Trygg lege

Klinikk: Jørgen Vik Skrevet

Trygg og beroligende lege som tae pasienter på alvor, om det er svangerskap, vanlig helsesjekk osv.

Veldig naturlig og hverdagslig.

De beste

Klinikk: Jørgen Vik Skrevet

En som har fulgt meg opp i den lange, tunge veien til å få familie. En som er utrolig profesjonell, empatisk og dyktig, en jeg virkelig ikke ville vært foruten i denne situasjonen. Resten av staben er også ekstremt dyktige og hyggelige, som tar seg tid til deg og husker deg hvis du må inn flere ganger. TAKK!