Jørgen Vik

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1996)

Kvadraturen Legesenter Telefonnummer38 12 88 8038 12 88 ...
Vestre Strandgate 32 4612 Kristiansand S
Jørgen Vik er gynekolog i Kristiansand

Siste vurderinger av Jørgen Vik

Verste opplevelse noen gang

Klinikk: Kvadraturen Legesenter Skrevet

Det er den verste opplevelsen jeg har hatt hos gynekolog noen gang. Han brukte en stiv plasthanske på verktøyet for ultralyd, andre bruker kondom, det er det verste opplegget jeg har vært med på. Det var ubehagelig, vondt og helt useriøst. Jeg var faktisk redd under undersøkelsen.

Fantastisk lege og gynekolog

Klinikk: Kvadraturen Legesenter Skrevet

Dr. Jørgen Vik er den beste legen jeg noensinne har gått til. Han er profesjonell, vet hva han holder på med, informerer godt og beroliger. Han er et medmenneske av rang og har forståelse for bekymringer og tanker som ikke alltid er så lette å dele med helsepersonell. At noen her har hatt dårlige opplevelser med ham er for meg HELT uforståelig. Jeg har vært hos ham flere ganger gjennom flere år, og har ALDRI opplevd dårlig behandling eller ubehagelige situasjoner. Han vil jeg anbefale til alle kvinner, uansett om det er en vanlige rutineundersøkelse eller mer kompliserte problemer.

Fornøyd.

Klinikk: Kvadraturen Legesenter Skrevet

Syns denne gynekologen er både svært erfaren, faglig sterk, informerer godt. Fremstår med godt klinisk blikk. Føler ikke at noen potensielle tilstander/sykdommer blir «forbigått» og ikke oppdaget hos han - og det gir trygghet. og han er også hyggelig. Anbefales.

Hjelpsom og snill :)

Klinikk: Kvadraturen Legesenter Skrevet

På grunn av at jeg ikke kunne språket så godt, var jeg litt redd for å gå til denne legen. Når jeg leser de tidligere kommentarene, har jeg ingen grunn til å si at legen ikke er hyggelig og ikke hører oss. Jeg synes han er en god lege som lytter og hjelper. Jeg anbefaler :)
Mvh [Navn fjernet av moderator]

Ubehagelig opplevelse.

Klinikk: Kvadraturen Legesenter Skrevet

Har vært hos Dr. Vik 3 ganger. De 2 første gangene var han hyggelig, imøtekommende og undersøkelsene gikk fint. Ved siste undersøkelse var han lite imøtekommende, virket sur og var hardhendt, det var fryktelig ubehagelig.