Tonje Vaula

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (2006)

Tonje Vaula Telefonnummer900 37 754900 37 7 ...
Nedre Stokkavei 127 4023 Stavanger
Tonje Vaula er gynekolog i Stavanger

Siste vurderinger av Tonje Vaula

Stor takk til Tonje Vaula

Klinikk: Tonje Vaula Skrevet

Aldri tatt prøve før, legeangst og gruet meg lenge. Selv om angsten allikevel tok over, så ble jeg møtt med forståelse og tålmodighet - noe som gjor at jeg klarte gjennomføre.

Tusen takk !!!

Fantastisk bra dame som får deg til å føle deg trygg

Klinikk: Tonje Vaula Skrevet

Tonje er en fantastisk dame, tar deg godt imot og er veldig lett å snakke med. Eg sliter veldig med legeangst og hadde gruet meg veldig lenge til første gynekologisk undersøkelse. Følte meg veldig trygg hos henne og fikk gjøre alt i mitt eget tempo uten noe hastverk. Hun forklarer veldig godt hva hun gjør og fikk meg til å føle meg rolig, noe som eg hadde aldri trodd kunne være mulig med så mye angst eg hadde den dagen. Veldig positiv opplevelse og verdt hver eneste krone! Kommer absolutt til å gå til hun igjen:)

Fantastiske DAMA

Klinikk: Tonje Vaula Skrevet

Tonje kan faget sitt på alle måter..Fantastiske gynogolog ska en leite lenge etter..Så mine besøk går til hun uten tvil.

Fantastisk dyktig lege

Klinikk: Tonje Vaula Skrevet

Tonje er en lege med fantastisk personlighet. Jeg er sikker på at hun klarer å trygge de mest utrygge. Hun klarte det i alle fall med meg. Jeg sliter med legeangst og har utsatt dette i flere år. Hun var rolig og trygg. En lege med glimt i øyet og lett å like. Hun var flink til å forklare og gjorde meg trygg i situasjonen. Besøket var verd hver krone, og jeg kommer til å fortsett hos henne, så lenge hun fortsetter. Ellers var det fine lokaler og en hyggelig dame i resepsjonen.

Veldig fornøyd

Klinikk: Tonje Vaula Skrevet

Følte meg hørt , og hun er veldig behagelig og prate med! Også veldig behagelig og veiledet og forklarte seg underveis i undersøkelsen. Og fikk ting gjort. Anbefales!