Tonje Vaula

Tlf: 900 37 754

Siste vurderinger av Tonje Vaula

Tillitsvekkende lege

Klinikk: Tonje Vaula Skrevet

Dr.Vaula fremstod som tillitsvekkende, profesjonell, men med glimt i øyet. Fikk senket skuldrene mine, og var kjapp og effektiv.
Anbefales. Verdt hver krone. Kommer til å benytte meg av denne privat-legen ved fremtidige undersøkelser.

BESTE gynekolog/lege jeg noen gang har vært borti

Klinikk: Tonje Vaula Skrevet

Jeg gikk til Tonje for å ta en sjekk etter fødsel. Maken til rolig, hyggelig og behagelig dame skal du lete lenge etter. Jeg følte hun tok seg tid til meg, og snakket litt "løst og fast" og, så stemningen ble litt mer avslappet.

Hun hadde en stol som ikke var som de vanlige gyn-stolene, men mer som en liten stressless. Helt fantastisk.

Hun var ekstremt flink til å følge opp etterpå og. Fikk påvist noe i celleprøver som måtte følges opp videre, og hun ringte og forklarte hva som nå ville skje, at hun henviste osv.

Selv om det var mye dyrere enn å gjøre dette hos fastlegen var det verdt hver krone, og jeg kommer alltid til å dra tilbake til Tonje dersom det er noe som skal "gjøres" der nede. Anbefales på det sterkeste, og håper alle får muligheten til å få like god opplevelse av hvordan det kan være hos en gynekolog, som det jeg fikk. Det er som regel ikke det man gleder seg mest til, men Tonje gjorde at det ble en fornøyelig opplevelse likevel.