Ole Magne Kalgaard

Hudlege

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (1988)

Frogner Helsesenter Telefonnummer23 33 03 3023 33 03 ...
Valkyriegate 8, 4 etg 0366 Oslo
Ole Magne Kalgaard er hudlege i Oslo

Siste vurderinger av Ole Magne Kalgaard

Overtruffen faglig dyktighet

Klinikk: Frogner Helsesenter Skrevet

Jeg har vært hos Kalgaard ved flere anledninger og han er svært nøye. Han tar pasienten på alvor. Jeg har slitt med acne gjennom hele livet, men først da jeg fikk behandling av Kalgaard ble dette bra. Da jeg (mange år) senere kom tilbake til Kalgaard med en mistenkelig føflekk var det overraskende at han ønsket meg velkommen tilbake og spurte hvordan det hadde gått i mellomtiden. Jeg hadde ikke forventet dette da det var en 7-8 år siden sist besøk. Kalgaard tok virkelig den mistenkelige føflekken på alvor og sørget for fortgang i (noe som virket som en veldig seig) prosess ved å ringe vakthavende på Ullevål direkte mens jeg var inne på hans kontor. Han presset på og fulgte opp og sørget for at jeg fikk time for hos plastikk kirurg for fjerning bare dager senere. Nå var føflekken godartet og alt gikk bra men jeg er dypt takknemlig for den hjelp og forståelse jeg fikk hos Kalgaard. Anbefales varmt.

ikke tillitsvekkende

Klinikk: Frogner Helsesenter Skrevet

jeg skulle ønske det var en mer tillitsvekkende opplevelse av legen som person og faglig som lege. Han skulle meget gjerne ha hatt mer faglig tyngde, ha en behandling som ga tillit til at den var tidssvarende og oppdatert.

EN LEGE SLIK MAN ØNSKER DE SKAL VÆRE

Klinikk: Frogner Helsesenter Skrevet

En veldig hyggelig hudlege. Ubyråkratisk og rett på sak. Han gjør det du ber om. Ingen moralisme eller snikksnakk. Du slapper av og er fornøyd når du går. Hvis du er anspent før, så er du avslappet efter et besøk hos Kalgaard.
Selvfølgelig er det ventetid for time. Det er det hos alle dermatologer med fylkeskommunal avtale.

Anbefales!

Klinikk: Frogner Helsesenter Skrevet

Jeg blir fulgt opp av Dr. Kalgaard pga tidligere føflekkreft. Jeg stoler 100 % på han. Han kan virke "snodig", men er definitivt meget faglig dyktig, utrolig årvåken og tar INGEN sjanser. Han er grundig, forklarer alt på en veldig allmenn måte, han bagatelliserer ikke, men overdramatiserer heller ikke. Han har funnet en meget god balanse der som kommer meg som engstelig pasient veldig til gode! Jeg (og helt sikkert flere) blir så godt ivaretatt at jeg omtrent får time på dagen dersom jeg ønsker det. Jeg har ingenting å utsette på han. Han reddet livet mitt.

Dyktig!

Klinikk: Frogner Helsesenter Skrevet

Veldig fornøyd. Vært hos han mange ganger, kjempe flink. Han har lang erfaring og virker faglig dyktig. Man føler seg i trygge hender hos han. Noe lang ventetid.