Sidsel Haug

Sidsel Haug er hudlege i Oslo

Siste vurderinger av Sidsel Haug

Emaptisk og løsningsorientert

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Dr. Haug opplevdes som svært empatisk, trygg og løsningsorientert. Hun ga informasjon på en forståelig måte og jeg følte at jeg ble tatt på alvor. Jeg opplevde også at hun strakk seg mer enn det jeg hadde forventet for at behandlingen skulle være mest mulig gjennomførbar, både praktisk og økonomisk. Har fått et nytt liv etter behandlingen hun anbefalte.

Grundig og behagelig lege

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

En nøyaktig og grundig lege som utfører sitt virke til fingerspissene.

Behagelig fremtoning og konsis i beskrivelsene underveis.

En fantastisk hudlege!

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Sidsel Haug er en lege det nok ikke finnes altfor mange av. Hun bruker tid på pasientene sine, er et varmt menneske, nysgjerrig og svært empatisk. Kan anbefales på det sterkeste!

Dyktig og meget hyggelig

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Dr. Haug er en meget behagelig lege. Man føler seg ivaretatt og sett. Hun virker veldig sikker, vet akkurat hva som skal gjøres, og med godt resultat. Hun gjør gjerne litt ekstra uten å foreslå ny time og ekstra betalt. Hun kan anbefales.

Den beste legen jeg har hatt

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Sidsel Haug er alt jeg drømmer om at enhver lege skal være. Hun er empatisk, forståelsesfull, nøye, nysgjerrig, og hun gir inntrykk av å ta meg som pasient på alvor. Hun gir en grundig oppfølging, og tar de testene det er behov for, for å få gjort en grundig utredning. Hun er åpen om hvor mye hun vet, og hun gir inntrykk av å reflektere rundt alle de potensielle forklaringene av symptomene. Hun ser hele bildet. Det fører til at jeg føler jeg kan stole på hennes beslutninger. Tusen takk for en godt utført jobb.