Sidsel Haug

Sidsel Haug er hudlege i Oslo

Siste vurderinger av Sidsel Haug

En fantastisk hudlege!

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Sidsel Haug er en lege det nok ikke finnes altfor mange av. Hun bruker tid på pasientene sine, er et varmt menneske, nysgjerrig og svært empatisk. Kan anbefales på det sterkeste!

Dyktig og meget hyggelig

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Dr. Haug er en meget behagelig lege. Man føler seg ivaretatt og sett. Hun virker veldig sikker, vet akkurat hva som skal gjøres, og med godt resultat. Hun gjør gjerne litt ekstra uten å foreslå ny time og ekstra betalt. Hun kan anbefales.

Den beste legen jeg har hatt

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Sidsel Haug er alt jeg drømmer om at enhver lege skal være. Hun er empatisk, forståelsesfull, nøye, nysgjerrig, og hun gir inntrykk av å ta meg som pasient på alvor. Hun gir en grundig oppfølging, og tar de testene det er behov for, for å få gjort en grundig utredning. Hun er åpen om hvor mye hun vet, og hun gir inntrykk av å reflektere rundt alle de potensielle forklaringene av symptomene. Hun ser hele bildet. Det fører til at jeg føler jeg kan stole på hennes beslutninger. Tusen takk for en godt utført jobb.

Fantastisk fantastisk lege !

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Anbefales på det sterkeste. Hun er en utrolig hyggelig lege og veldig profesjonell. Jeg er meget fornøyd.

Tusen takk Sidsel :)!

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Håper du leser dette selv en dag. Kom til deg i en skrøpelig forfatning. Er uendelig takknemlig for at du møtte meg med varme, kunnskap og stor evne og vilje til å hjelpe. Anbefaler denne legen på det sterkeste!