Morten Sandberg

Hudlege

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (1984)

Oppsal Hudlegekontor AS Telefonnummer22 26 07 6222 26 07 ...
Skullerud Næringspark, Helsetorget, Inng G 0685 Oslo
Morten Sandberg er hudlege i Oslo

Siste vurderinger av Morten Sandberg

Rask, effektiv og vet hva han driver med. Føler meg trygg hos Morten.

Klinikk: Oppsal Hudlegekontor AS Skrevet

Har fått fjernet en rekke føflekker og vorter, både ondartet og gode.
Aldri hatt komplikasjoner etter behandling.

Uinteressert og tok en privat telefonsamtale på syv minutter. Så ikke på huden min. Tok ingen bilder. Ingen prøver.

Klinikk: Oppsal Hudlegekontor AS Skrevet

Var totalt uinteressert i mine bilder av plagene. Tok en privat telefonsamtale på syv minutter på min tid. Sa ikke ha det fint, dette skal vi finne av eller ha det bra!

God kunnskap og bra service hos damene i skranken

Klinikk: Oppsal Hudlegekontor AS Skrevet

Veldig fornøyd med Morten og oppfølgingen av min atopiske eksem. Jentene i skranken er hjelpsomme og hyggelige og det er aldri nei i deres munn når man spør om noe.

Kan anbefales.

Rask til å foreskrive sterke midler

Klinikk: Oppsal Hudlegekontor AS Skrevet

Jeg har nylig avsluttet en 6 mnd kur med Isotretinoin mot akne. Morten fremstår som kunnskapsrik, erfaren og trygg, men jeg stiller spørsmål ved hvor raskt han foreskriver et middel med så alvorlige bivirkninger som Isotretinoin.

Jeg har mild akne, men etter 15 år med kviser ønsket jeg å oppsøke hudlege for å få hjelp. Jeg har prøvd lokal retinoidbehandling, oral antibiotika og benzoylperoksid (1-2%). Det mest effektive mot aknen har vært prevensjon (p-piller).

5 minutter inn i min første time hos Morten lander han på at behandling med Isotretinoin. Jeg føler at han kanskje er litt rask til å ville "kurere" enkeltproblemet, fremfor å ta en mer helhetlig tilnærming til hudens langvarige helse.

Kort tid etter kuren var ferdig fikk jeg tilbakefall av akne. Nå har jeg tørr hud som flasser, tørre lepper, såre slimhinner og ømfintlig hud - som igjen har gitt meg nye hudproblemer. Er det virkelig ingen andre muligheten for å behandle mild akne?

Dyktig, effektiv og hyggelig

Klinikk: Oppsal Hudlegekontor AS Skrevet

Morten er en veldig stødig hudlege. Han fremstår som kunnskapsrik, og er opptatt av å dele denne kunnskapen på en fornuftig måte. Han gir gode råd og tips, og setter årsaker og konsekvens i sammenheng så man forstår hvordan man kan "behandle" seg selv.

Han er veldig hyggelig, men snakker tidvis så fort at det er litt vanskelig å komme til selv. :)