Morten Sandberg

Oppsal Hudlegekontor AS

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (1984)

Oppsal Hudlegekontor AS Telefonnummer22 26 07 6222 26 07 ...
Skullerud Park, Helsetorget Olaf Helsets vei 5, inng. G 0694 Oslo
Morten Sandberg er hudlege i Oslo

Siste vurderinger av Morten Sandberg

Rask til å foreskrive sterke midler

Klinikk: Oppsal Hudlegekontor AS Skrevet

Jeg har nylig avsluttet en 6 mnd kur med Isotretinoin mot akne. Morten fremstår som kunnskapsrik, erfaren og trygg, men jeg stiller spørsmål ved hvor raskt han foreskriver et middel med så alvorlige bivirkninger som Isotretinoin.

Jeg har mild akne, men etter 15 år med kviser ønsket jeg å oppsøke hudlege for å få hjelp. Jeg har prøvd lokal retinoidbehandling, oral antibiotika og benzoylperoksid (1-2%). Det mest effektive mot aknen har vært prevensjon (p-piller).

5 minutter inn i min første time hos Morten lander han på at behandling med Isotretinoin. Jeg føler at han kanskje er litt rask til å ville "kurere" enkeltproblemet, fremfor å ta en mer helhetlig tilnærming til hudens langvarige helse.

Kort tid etter kuren var ferdig fikk jeg tilbakefall av akne. Nå har jeg tørr hud som flasser, tørre lepper, såre slimhinner og ømfintlig hud - som igjen har gitt meg nye hudproblemer. Er det virkelig ingen andre muligheten for å behandle mild akne?

Effektiv og dyktig

Klinikk: Oppsal Hudlegekontor AS Skrevet

Utrolig effektiv og dyktig hudlege.
Du er i trygge hender hos Dr. Sandberg. Hatt store komplekser, og ofte smerter med huden min etter hele 10 år med acne i ansikt, på rygg, skuldre og bryst. Jeg fikk nå en 6 mnd kur isotretinoin, og dette ble min redning. All acne er nå borte, håret mitt er ikke lenger fett selv om huden, og leppene er svært tørre. 1 mnd igjen av kuren.

Dyktig, effektiv og hyggelig

Klinikk: Oppsal Hudlegekontor AS Skrevet

Morten er en veldig stødig hudlege. Han fremstår som kunnskapsrik, og er opptatt av å dele denne kunnskapen på en fornuftig måte. Han gir gode råd og tips, og setter årsaker og konsekvens i sammenheng så man forstår hvordan man kan "behandle" seg selv.

Han er veldig hyggelig, men snakker tidvis så fort at det er litt vanskelig å komme til selv. :)

Hjelpsom, hyggelig og profesjonell

Klinikk: Oppsal Hudlegekontor AS Skrevet

Her blir du godt ivaretatt og han ser deg som menneske. Husket meg etter flere år og tok seg god tid til å forklare ulike behandlingsmetodene og lytte.

Best

Klinikk: Oppsal Hudlegekontor AS Skrevet

Fantastisk, bruker god tid og forklarer grundig og godt. Kan trygt anbefales, veldig hyggelig. Lytter til pasienten.