Dag Aandahl

Hudlege

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (1989)

Hønefoss hudlegekontor Telefonnummer32 11 55 4032 11 55 ...
Kartverksveien 7 3511 Hønefoss
Dag Aandahl er hudlege i Ringerike

Siste vurderinger av Dag Aandahl

Arrogant lege og det mest ubehagelige legekontoret jeg har vært på

Klinikk: Hønefoss hudlegekontor Skrevet

Jeg satt 20min og ventet før jeg ble vist inn på legens kontor. Der satt jeg i 10min før legen dukket opp. Det var IKKE travelt med pasienter på dette kontoret i dag. Fikk et bryskt spørsmål om «hvorfor jeg var der». Han var ikke interessert i min bekymring og bare avfeide det med at «ja, det er et sår». 2 min konsultasjon etter 3 mnd ventetid. Kommer aldri tilbake hit.

Kommunikasjon

Klinikk: Hønefoss hudlegekontor Skrevet

Trenger et kurs i kommunikasjon. Må dessverre si at han hadde noen utsagn som skulle vært filtrert. Virker faglig kompetent.

Kommer ikke tilbake

Klinikk: Hønefoss hudlegekontor Skrevet

Virker ikke som han bryr seg stort. Hadde bestemt hvilken krem jeg burde bruke før han hadde lest eller spurt meg om noe. 7 mnd venting og 5 timers kjøring på konsultasjon som var over på 2 minutter.

Nedlatende og arrogant lege

Klinikk: Hønefoss hudlegekontor Skrevet

Denne legen er den mest nedlatende menneske jeg noensinne har møtt. Virker ikke interessert i det hele tatt, du får en følelse av at du er til bry for han. Han får deg virkelig til å føle deg liten å ubetydelig.

Skal egentlig på kontroll igjen, men det blir ikke aktuelt!

Total mangel på folkeskikk! Hilser ikke engang på deg når han kommer.

Dyktig og nøye

Klinikk: Hønefoss hudlegekontor Skrevet

Jeg opplevde Dag Aandahl som en dyktig lege som tok seg god tid og ga grundige forklaringer. Det var en del ventetid, men da jeg først kom inn så stresset han ikke med å bli ferdig pga tiden. Jeg var der fordi jeg ikke tåler kremer (da også solkrem). Dr. Aandahl testet det han kunne ut i fra tilgjengelige tester. Han forklarte hva som kjennetegner allergi, ulike måter å teste på og hvilken test han brukte. Han forklarte meg hvordan soling påvirker huden og hva jeg i praksis kan gjøre for å legge best til rette i mitt tilfelle. Språket kunne noen ganger være preget av at han er lege og dermed litt komplisert