Erlend Tolaas

Åsane Hudlegeklinikk

Hud og veneriske sykdommer

1994

Åsane Hudlegeklinikk Telefonnummer55 19 97 5055 19 97 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Myrdalsvegen 22 5131 Nyborg
Erlend Tolaas er hudlege i Bergen

Siste vurderinger av Erlend Tolaas

Veldig dyktig, tar seg god tid.

Klinikk: Åsane Hudlegeklinikk Skrevet

Erlend Tolaas er utrolig dyktig. Tar seg god tid meg som pasient og er flink både til å lytte og fortelle hva han gjør og hvorfor . Alltid smilende og blid :-) Kan anbefales på det varmeste.
Hilsen

Fantastisk, støttende og dyktig lege!

Klinikk: Åsane Hudlegeklinikk Skrevet

Jeg var hos Erlend i forbindelse med akne som jeg har hatt i 10 år. Han viser stor forståelse for problemet, hører på mine erfaringer, og er utrolig støttende. Jeg forlater legekontoret i et strålende humør hver gang. Han er også veldig effektiv når det gjelder behandling.

En utrolig dyktig, snill, og varm lege! Anbefales uten tvil. Har også flere familiemedlemmer som snakker varmt om han.

Kjempe god lege

Klinikk: Åsane Hudlegeklinikk Skrevet

Vennlig og flink lege som lytter og kommer med mye god informasjon. Tok seg tid til å spørre om det var flere/andre problemer også.

Anbefales!

Klinikk: Åsane Hudlegeklinikk Skrevet

Føler meg utrolig godt ivaretatt hos Erlend. Ble møtt med et stort smil og samtalen fløt fint. Kommer til å anbefale han videre! Veldig glad for at jeg ble henvist til akkurat han. Tipptopptommelopp!

Beste hudlegen!

Klinikk: Åsane Hudlegeklinikk Skrevet

Erlend er alltid i godt humør og dette smitter over på meg hver gang jeg er der! Har gått til ham både da han hadde kontor på Nesttun og nå i Åsane og han er alltid like flink. Tar seg svært god tid og kommer alltid med konkrete løsninger. Ofte slipper jeg inn før timen min også, og selve atmosfæren på kontoret er lett og behagelig. Han har hjulpet meg ekstremt mye med mitt problem og jeg vil anbefale ham videre til alle som trenger en fantastisk hudlege!