Erlend Tolaas

Åsane Hudlegeklinikk

Hud og veneriske sykdommer

1994

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Erlend Tolaas er hudlege i Bergen

Siste vurderinger av Erlend Tolaas

Snill og informativ

Klinikk: Åsane Hudlegeklinikk Skrevet

Ganske vanskelig å komme til, men det er verdt det! Akne-problemene mine var så gale at jeg sluttet å gå ut av huset. Hos Erlend fikk jeg gå på en relativt mild (men langvarig) behandling som fikset det meste. Det har gått 2 år nå, og jeg går gradvis over til et produkt uten resept, som hudlegen introduserte meg for. Funker svært fint så langt. I tillegg er Erlend sympatisk og lett forståelig. Anbefales!

Sympatisk og dyktig lege

Klinikk: Åsane Hudlegeklinikk Skrevet

Har vært en fantastisk hjelp for mine barn og meg, som alle har hatt hudproblemer. Er alltid i godt humør, utrolig sympatisk, flink og effektiv. Vil anbefale ham videre til alle som trenger en fantastisk hudlege!

Veldig dyktig, tar seg god tid.

Klinikk: Åsane Hudlegeklinikk Skrevet

Erlend Tolaas er utrolig dyktig. Tar seg god tid meg som pasient og er flink både til å lytte og fortelle hva han gjør og hvorfor . Alltid smilende og blid :-) Kan anbefales på det varmeste.
Hilsen

Fantastisk, støttende og dyktig lege!

Klinikk: Åsane Hudlegeklinikk Skrevet

Jeg var hos Erlend i forbindelse med akne som jeg har hatt i 10 år. Han viser stor forståelse for problemet, hører på mine erfaringer, og er utrolig støttende. Jeg forlater legekontoret i et strålende humør hver gang. Han er også veldig effektiv når det gjelder behandling.

En utrolig dyktig, snill, og varm lege! Anbefales uten tvil. Har også flere familiemedlemmer som snakker varmt om han.

Kjempe god lege

Klinikk: Åsane Hudlegeklinikk Skrevet

Vennlig og flink lege som lytter og kommer med mye god informasjon. Tok seg tid til å spørre om det var flere/andre problemer også.