Erlend Tolaas

Myrdalsvegen 22 5131 Nyborg

Siste vurderinger av Erlend Tolaas

Beste hudlegen!

Klinikk: Åsane Hudlegeklinikk Skrevet

Erlend er alltid i godt humør og dette smitter over på meg hver gang jeg er der! Har gått til ham både da han hadde kontor på Nesttun og nå i Åsane og han er alltid like flink. Tar seg svært god tid og kommer alltid med konkrete løsninger. Ofte slipper jeg inn før timen min også, og selve atmosfæren på kontoret er lett og behagelig. Han har hjulpet meg ekstremt mye med mitt problem og jeg vil anbefale ham videre til alle som trenger en fantastisk hudlege!

Beste hudlegen jeg har vært hos

Klinikk: Åsane Hudlegeklinikk Skrevet

Erlend er hudlege nr 4 jeg er hos, og likte han veldig godt fra første time. Han har mye kunnskap både om hudsykdommer og satt seg inn i ulike behandlingsformer , og følger med på utvikling av nye medisiner og forskning. Han kommer jeg definitivt til å fortsette hos.

Meget dyktig, hyggelig og tillitvekkende lege

Klinikk: Åsane Hudlegeklinikk Skrevet

Jeg ble henvist til hudspesialist Erlend Tolaas av min fastlege, noe jeg er meget godt tilfreds med.

Erlend Tolaas er en meget dyktig, målrettet og grundig lege.

Som pasient føler jeg meg meget godt ivaretatt medisinsk så vel som medmenneskelig på Åsane Hudlegeklinikk.

Legen er lett å kommunisere med, er meget hyggelig og omgjengelig. Er flink til å forklare sykdomsbildet på en god og lettfattelig måte.

Som ambulansepersonell i 23 år har jeg sett og opplevd mange flinke leger, men også leger som bør finne seg noe annet å gjøre.

Erlend hører så definitivt til gruppen av flinke leger, og jeg kan anbefale han på det varmeste :-)

Behagelig og flinkhud lege

Klinikk: Åsane Hudlegeklinikk Skrevet

Har hvert oss denne hudlegen flere ganger han er en dyktig lege og jeg er veldig fornøyd med han . Kan ambefales til andre.

Meget behagelig og grundig

Klinikk: Åsane Hudlegeklinikk Skrevet

Har vært til Erlend Tolaas ved to anledninger og er fulgt opp grundig. Han er grundig og sikrer at utført behandling gir effekt. Han har avtale med Helse Vest. Han utfører ikke kosmetiske inngrep som ikke er helsemessig begrunnet, da må en ta kontakt med en privat klinikk som utfører slikt.