Karin Hedwig Moser

Hudlege Moser

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (2002)

Hudlege Moser Telefonnummer72 90 90 8072 90 90 ...
Inngang B Thomas Angells gate 22 7011 Trondheim
Karin Hedwig Moser er hudlege i Trondheim

Siste vurderinger av Karin Hedwig Moser

Frekk og lite profesjonell

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Hadde ventet på timen i flere måneder, og var inne i kun 4 minutter. Moser var lite imøtekommende, og jeg følte meg hverken hørt eller tatt på alvor. Fikk en frekk kommentar om strekkmerker når jeg var der for å sjekke føflekker. Anbefales ikke, unngå om du kan.

Kald og utrivelig

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Så frem til en konsultasjon hos en spesialist, men timen endte etter noen få forhastede minutter hvor jeg følte jeg verker ble trodd eller hørt.

Hadde styrt unna dette stedet hvis mulig.

Profesjonelt og effektivt

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Jeg fikk henvisning til Hudlege Moser for kontroll av føflekker.
Etter en grundig undersøkelse fikk jeg fjernet en føflekk. Effektivt og profesjonelt utført. En meget kompetent lege og hyggelige medarbeidere gjorde dette til en positiv opplevelse. Anbefaler Hudlege Moser på det varmeste!

Kompetent og effektiv!

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Jeg møtte en lege som lyttet og viste stor forståelse og innsikt. Hun var effektiv og real. Stilte nok den riktige diagnose for behandlingen hjalp raskt. Anbefales.

Bryr seg ikke om sine pasienter

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Denne plassen er det bare styre unna. Holder på slikt her som det gamle legekontoret jeg hadde.
Da jeg var forsinket (men fortsatt hadde tid igjen av timen min) ville de ikke ta meg inn å se på det engang. Har ventet i 2-3 mnd på denne timen. Er helt ufyselig at noen minutter skal gå på bekostning av pasientens helse og berike deres pengebok å firma..
FRARÅDES på det sterkeste om du bryr deg om din egen helse! Finn deg en legesenter som har interesse av å ta vare på deg istede !

Dette er en Pluss-tjeneste.