Karin Hedwig Moser

Karin Hedwig Moser er hudlege i Trondheim

Siste vurderinger av Karin Hedwig Moser

Forsinket og forhastet

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Ble møtt av en trivelig sekretær/kontorarbeider.
Ble henvist til legens kontor for å vente på konsultasjon. Måtte vente 27 minutter på kontoret før Moser kom innom. Startet da med et tafatt håndtrykk, sa takk for sist (jeg hadde aldri vært der før), og husket ikke passordet på sin PC. Etter hjelp fra sekretær fikk hun logget på, og kikket ikke på henvisningen fra fastlegen. Jeg forklarte selv etter beste evne, og hun gjorde som jeg antydet. Etter 3-4 minutter var hun ferdig, med minimalt med forklaring og anbefalinger. Hun er nok en flink lege, men skaper ikke tillit til sine pasienter.

Effektiv og grundig.

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Noe fprinkelse, måtte vente ca 10 min; akseptabelt. Hyggelig vesen, rask behandling (enkelt tilfelle) og gode råd.

Hyggelige og profesjonelle

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Jeg var inne på grunn av hormonell akne, eller voksenkviser, og opplevde å bli tatt veldig seriøst. Jeg har lenge måtte kranglet med fastlegen for å få en henvisning og ble nesten på gråten av hvor seriøst jeg ble møtt av Moser. Hun tok hensyn til både min daværende tilstand, de erfaringene jeg hadde hatt tidligere og mine ønsker. Jeg følte virkelig at hun lyttet til meg og hun ga meg en lang innføring i situasjonen, hva hun kunne hjelpe med og hvordan det ville foregå.
Damene i resepsjonen hadde godt humør og var både morsomme og betryggende. Det var alltid veldig god stemning hver gang jeg satt og ventet på blodprøvene.
Eneste negative er at det var vanskelig å finne inngangsdøren ved første besøk.

Dyktig dama!

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Ble egentlig henvist av fastlegen for noen solskader i ansiktet.
Moser sjekket hele kroppen og fant en føflekk på ryggen som så farlig ut. Hun fjernet den med det samme, utrolig rask og bra service!
Fikk beskjed to uker senere at det var føflekkkreft i den, men at jeg var heldig og sannsynlig kurert, siden den var oppdaget tidlig. Måtte en tur til kirugen for å ta litt mere.
Jeg er meget fornøyd med henne som lege. Hun er ikke den mest hyggelige typen, men rask, effektiv og typisk tysk. Men jammen profesjonell og faglig dyktig!
Hadde hun ikke vært så grundig, ville jeg kansje fått spredning. Sa jeg går gledelig til mine kreftkontroller, føler meg godt ivaretatt der.

Anbefales ikke.

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Hyggelig og imøtekommende kontorpersonale. Legen var stresset, virket kun overfladisk interessert og gav utilstrekkelig med informasjon. Var lite forståelsesfull og jeg som pasient opplevde meg til bry når jeg ba om forklaring eller ville beskrive flere plager og symptomer. Jeg satt også, som flere andre beskriver, med opplevelsen av å regelrett blitt "kastet ut" av kontoret. Aldri opplevd lignende. Måtte komme tilbake dagen etter for å få godt nok forklart når og hvor lenge medisin skulle tas, da hun ikke hadde forklart dette eller skrevet det på resepten. Tilskudd hun forskrev fantes heller ikke på apoteket i dosen hun anga. Hun var noe hyggeligere og forståelsesfull på andre konsultasjon, men denne ville vært helt unødvendig hvis hun hadde gjort en bedre jobb i utgangspunktet. I tillegg tok hun betaling for en full konsultasjon selv om dette var 3-4 min for å rette opp etter egen tilkortkommenhet fra dagen før. Fikk likevel noe hjelp der og time raskt, men opplevde bedre behandling på alle nivå på St. Olavs.

Ingen hyggelig opplevelse.

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Det første jeg må si, er at denne klinikken har to meget uforskammede resepsjonister. De skal være ansiktet utad, og skape en trygg og hyggelig opplevelse for pasienten/kunden. Jeg skjønner ikke hvorfor man skal spare penger på å ansette slike mennesker. Det er leit og trist synes jeg.

Hudspesialist Moser er rask og effektiv. Hun virker travel og noe stresset. Det er ikke et personlig og omsorgsfullt besøk, men det er greit. Drar helst ikke tilbake for å si det slik.

Spydig og lite omsorgsfull

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Moser oppførte seg hele timen som om hun hadde ekstremt dårlig tid. Lo hånlig da jeg forsøkte å stille spørsmål ved en resept hun skrev ut, og hadde generelt en holdning som tilsa at hun kunne alt og jeg ikke trengte å vite hvorfor. Minst hyggelige legebesøket jeg har hatt.

Måtte sette opp en ny time fordi jeg ikke fikk den hjelpen jeg trengte i første runde, men valgte å avbestille denne fordi jeg ikke ville tilbake. Kommunikasjon med klinikken foregår på sms til 6 kr per melding, da det er umulig å komme gjennom på telefon. Dyrt og dårlig.

Helt greit

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Ventet 35 min over det som var satt som klokkeslett for timen.
Legen hilste, spurte hva problemet var, så raskt på huden, konkluderte med at dette ville bli bra med behandling. Ordnet kjapt med resepter som kunne hentes på apoteket med det samme.
Ga også råd ang. tørre lepper med det samme.
Dersom denne behandlingen ikke ga noen effekt, kunne jeg ta rekontakt direkte med hudlegekontoret.

Dårlig oppfølging og veldig korte legetimer

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Ga rask diagnose ut ifra fra at man var født i utlandet. Legen var ikke interessert i å følge opp pasienten sin. Prøvde å få ny time, for å gi legen en ny sjangse. Men det eneste legen gjorde var å anbefale lysbehandling hos dem, uten å finne noen form for diagnose. Så måtte dra til fastlege å finne meg ny hudlege. Veldig irritabelt siden jeg måtte vente lenge på å få den første timen.

Veldig grundig og forklarende.

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Sjekket en "føflekk". Konkluderte at det var en aldersflekk. Fikk bedøvelse, og legen skrapte den vekk.

Hadde ikke tid til å se på meg en gang

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Virket veldig stresset. Ville egentlig ikke se på eksem/utslett jeg hadde fått, Såg iallefall ikke nøye nok på det til å komme med en uttalelse på dette, Så ikke spesielt imponert. Var max inne i 3 min?? Helt uansvarlig.
Bør virkelig ta seg lengre tid med pasientene

Hyggelig og nøye. Veldig god til å forklare meg om sykdommen

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Tok godt imot meg uten for lang ventetid. Da jeg hadde betalt i terminalen satt resepsjonisten i telefonen med headfhones på og snakket med en annen pasient så jeg bare vinket et adjø da jeg gikk. .. Hun gav meg et vink tilbake...veldig fornøyd.

Lite personlig og utrivelig opplevelse

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Jeg ble henvist hit av fastlege og fikk time på realtivt kort tid. det er fint. Men det er også det eneste positive jeg sitter igjen med etter å ha vært her. Jeg har vært hos flere hudleger tidligere og fått god behandling. Det opplevde jeg ikke her. Moser hadde ikke blikk-kontakt og virket stresset. Undersøkelsen var gjort unna på få sekunder og fikk mer eller mindre beskjed om å bare dra. Fra jeg gikk inn døra og til jeg var ute tok det kanskje under tre minutter.

Jeg fikk korte svar på det jeg spurte om følte nesten så jeg ble "kastet" ut. Nå er hun kanskje god til "å være hudlege", men som et menneske som møter et annet i et lege-pasient-forhold synes jeg det var en meget dårlig opplevelse. Jeg følte ikke at jeg ble lyttet til, og vil ikke anbefale Moser. Det finnes andre som er langt bedre og faktisk lytter - selv om man har dårlig tid.

Effektiv, vennlig og fleksibel

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Karin Moser fremstår som meget vennlig og imøtekommende. Hun er effektiv og fremstår som profesjonell. Personalt på kontoret er rutinerte og bidrar til kort ventetid både på telefonen og ved konsultasjoner på legekontoret. Mosers hudlege klinikk anbefales på det sterkeste!

Grundig hudlege

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Jeg hadde utslett som jeg fikk krem av fastlegen til å behandle, den reagarte jeg på. Da gikk jeg til Moser, hun tok prøver av huden og ga meg en ny krem som hjalp meg bedre. Anbefaler henne!

Sjeldent lite imøtekommende

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Jeg har vært hos Moser på henvisning fra fastlege for fjerning av seboreiske vorter. Disse vortene er både sjenerende og klør og jeg ønsket å fryse dem bort (i motsetning til å skjære dem bort som gjøres hos fastlege). Jeg lurte på om hun kunne fjerne alle, men fikk da beskjed om at hun ikke drev en kosmetisk salong og fjernet kun de som var til irritasjon for huden (rundt bh-området). Disse vortene klør uansett hvor de befinner seg på kroppen og det ville tatt ca. 1 minutt ekstra å fjerne de resterende 3-5!!
Vil også legge til at hverken legen eller hennes 2 legesekretærer løftet hodet for å si farvel da jeg gikk.
Anbefales ikke!