Karin Hedwig Moser

Inngang B Thomas Angells gate 22 7011 Trondheim

Siste vurderinger av Karin Hedwig Moser

Helt greit

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Ventet 35 min over det som var satt som klokkeslett for timen.
Legen hilste, spurte hva problemet var, så raskt på huden, konkluderte med at dette ville bli bra med behandling. Ordnet kjapt med resepter som kunne hentes på apoteket med det samme.
Ga også råd ang. tørre lepper med det samme.
Dersom denne behandlingen ikke ga noen effekt, kunne jeg ta rekontakt direkte med hudlegekontoret.

Dårlig oppfølging og veldig korte legetimer

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Ga rask diagnose ut ifra fra at man var født i utlandet. Legen var ikke interessert i å følge opp pasienten sin. Prøvde å få ny time, for å gi legen en ny sjangse. Men det eneste legen gjorde var å anbefale lysbehandling hos dem, uten å finne noen form for diagnose. Så måtte dra til fastlege å finne meg ny hudlege. Veldig irritabelt siden jeg måtte vente lenge på å få den første timen.

Veldig grundig og forklarende.

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Sjekket en "føflekk". Konkluderte at det var en aldersflekk. Fikk bedøvelse, og legen skrapte den vekk.

Hadde ikke tid til å se på meg en gang

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Virket veldig stresset. Ville egentlig ikke se på eksem/utslett jeg hadde fått, Såg iallefall ikke nøye nok på det til å komme med en uttalelse på dette, Så ikke spesielt imponert. Var max inne i 3 min?? Helt uansvarlig.
Bør virkelig ta seg lengre tid med pasientene

Hyggelig og nøye. Veldig god til å forklare meg om sykdommen

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Tok godt imot meg uten for lang ventetid. Da jeg hadde betalt i terminalen satt resepsjonisten i telefonen med headfhones på og snakket med en annen pasient så jeg bare vinket et adjø da jeg gikk. .. Hun gav meg et vink tilbake...veldig fornøyd.