Karin Hedwig Moser

Hudlege Moser

Hud og veneriske sykdommer

2002

Hudlege Moser Telefonnummer72 90 90 8072 90 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Inngang B Thomas Angells gate 22 7011 Trondheim
Karin Hedwig Moser er hudlege i Trondheim

Siste vurderinger av Karin Hedwig Moser

Anbefales

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Fikk raskt time. Vennlig mottakelse. Konkluderte raskt med riktig diagnose. Umiddelbar behandlingsstart og med godt sluttresultat. Hun ringte uka etter om at blodprøven bekreftet hennes antatte diagnose.

Forsinket og forhastet

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Ble møtt av en trivelig sekretær/kontorarbeider.
Ble henvist til legens kontor for å vente på konsultasjon. Måtte vente 27 minutter på kontoret før Moser kom innom. Startet da med et tafatt håndtrykk, sa takk for sist (jeg hadde aldri vært der før), og husket ikke passordet på sin PC. Etter hjelp fra sekretær fikk hun logget på, og kikket ikke på henvisningen fra fastlegen. Jeg forklarte selv etter beste evne, og hun gjorde som jeg antydet. Etter 3-4 minutter var hun ferdig, med minimalt med forklaring og anbefalinger. Hun er nok en flink lege, men skaper ikke tillit til sine pasienter.

Effektiv og grundig.

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Noe fprinkelse, måtte vente ca 10 min; akseptabelt. Hyggelig vesen, rask behandling (enkelt tilfelle) og gode råd.

Hyggelige og profesjonelle

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Jeg var inne på grunn av hormonell akne, eller voksenkviser, og opplevde å bli tatt veldig seriøst. Jeg har lenge måtte kranglet med fastlegen for å få en henvisning og ble nesten på gråten av hvor seriøst jeg ble møtt av Moser. Hun tok hensyn til både min daværende tilstand, de erfaringene jeg hadde hatt tidligere og mine ønsker. Jeg følte virkelig at hun lyttet til meg og hun ga meg en lang innføring i situasjonen, hva hun kunne hjelpe med og hvordan det ville foregå.
Damene i resepsjonen hadde godt humør og var både morsomme og betryggende. Det var alltid veldig god stemning hver gang jeg satt og ventet på blodprøvene.
Eneste negative er at det var vanskelig å finne inngangsdøren ved første besøk.

Dyktig dama!

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Ble egentlig henvist av fastlegen for noen solskader i ansiktet.
Moser sjekket hele kroppen og fant en føflekk på ryggen som så farlig ut. Hun fjernet den med det samme, utrolig rask og bra service!
Fikk beskjed to uker senere at det var føflekkkreft i den, men at jeg var heldig og sannsynlig kurert, siden den var oppdaget tidlig. Måtte en tur til kirugen for å ta litt mere.
Jeg er meget fornøyd med henne som lege. Hun er ikke den mest hyggelige typen, men rask, effektiv og typisk tysk. Men jammen profesjonell og faglig dyktig!
Hadde hun ikke vært så grundig, ville jeg kansje fått spredning. Sa jeg går gledelig til mine kreftkontroller, føler meg godt ivaretatt der.