Knut Ståle Erga

• Hjertesykdommer
  • Indremedisin

Autorisasjon (1983)

Siste vurderinger av Knut Ståle Erga

Meget grundig og usedvanlig dyktig

Klinikk: Vestlandsk Hjertesenter AS Skrevet

Jeg har benyttet Knut Ståle Erga som hjertespesialist i ca 10 år. Kan anbefale Dr Erga på det varmeste . Han er meget kunnskapsrik og samvittighetsfull.
Han yter utmerket service og er flink til å kommunisere kompliserer medisinske problemstillinger rundt bla. flimmer. Dr. Erga er definitivt den beste og grundigste legen jeg har truffet. Jeg opplever at jeg er i meget trygge hender hos Erga og han følger alltid usedvanlig godt opp. Prisen er meget rimelig for å få tilgang til den beste kompetansen som er tilgjengelig.

Virket ok

Klinikk: Vestlandsk Hjertesenter AS Skrevet

Virket som en heltok lege, men da jeg skulle få EKG skrudde den seg av etter 3 timer (den skulle gå i 24t) og jeg måtte betale full pris fordi dette mente da Ståle var min feil. Sekretæren eller sykepleieren hadde skrevet at jeg selv hadde koblet den av før jeg kom,som ikke var tilfelle. Han ringte meg og jeg ville ha nye 24 timer siden jeg først hadde betalt for dette, men da ble jeg fortalt av Knut Ståle Erga at jeg hadde skapt nok problemer for dem fra før av. Ja jeg kom for sent til min første time og det tar jeg på min kappe, Men da han snakket med meg i telefonen avbrøt han meg og lot meg ikke snakke. Han mente at jeg bare lagde problemer og at jeg burde finne meg et annet sted å skjekke hjertet mitt på. Er det greit å snakke slik til en kunde som nettopp har betalt 1000kr for undersøkelser og ikke har fått det som har vært lovet? Vil du ha god service,en lege som tar deg på alvor og ikke snakker til deg som en idiot? Da finner du deg en annen lege.

Grundig og kompetent

Klinikk: Vestlandsk Hjertesenter AS Skrevet

Har gått til Erga noen år, og har inntrykk av at han tar problemene mine på alvor. Han gjør grundige undersøkelser og gjør seg god tid til å diskutere resultatene med meg. Så googler eg det eg ikkje skjønner. Han er også rask med å henvise videre til Haukeland viss han får uventede måleresultat. Eg anbefaler Erga på det varmeste.

Faglig dyktig og kompetent hjertespesialist

Klinikk: Vestlandsk Hjertesenter AS Skrevet

Har vært pasient hos Erga i snart 10 år. Min erfaring i disse årene har vært at jeg har blitt fulgt opp av en faglig dyktig og grundig spesialist. Han følger godt opp og jeg har ved flere anledninger fått telefoner hjem fra ham med resultater fra undersøkelser og råd for hva som skal skje videre. Vil kunne anbefale ham til både venner og familie.

Ikke fornøyd

Klinikk: Vestlandsk Hjertesenter AS Skrevet

Fikk lite utbytte av legetimen, og legen snakket om helt andre ting en behandlingen. Virket som han var lite konsentrert.