Bente Minet

Bente Minet er revmatolog i Bærum

Siste vurderinger av Bente Minet

Dr. Minet

Klinikk: Bente Minet Skrevet

Dr. Minet er en faglig dyktig lege, men det skorter litt på hennes bedside manners. Hun kan fremstå som noe streng. Men jeg opplever henne som interessert i pasientenes medisinske utfordringer.

OBS! Legekontoret er ikke tilgjengelig for handicappede. Toalettet er opp en smal vindeltrapp.

Proaktiv, kunnskapsrik og betryggende

Klinikk: Bente Minet Skrevet

Opplever legen som svært kunnskapsrik, oppdatert på ny informasjon, flink til å forklare og gir utdypende og grundig vurdering.

Blant flere spesialister jeg har besøkt er Minet av de mest betryggende og realistiske legene jeg har møtt. Hun tar seg tid, forklarer og viser forståelse, i motsetning til andre spesialister som ofte tenker at de har svaret før de hører hva man som pasient har å si.

Kan trygt anbefale Minet, behandling og kunnskap jeg opplever slik det burde være.

Interessert og kunnskapsrik

Klinikk: Bente Minet Skrevet

Den beste legen jeg har vært hos. Hun har reddet livet mitt og har gitt meg skikkelig omsorg når jeg har trengt det. Jeg føler at bedre hjelp enn jeg har fått hos henne kan man ikke få. Det at hun fokuserer litt på vekt, et jo fordi det er et viktig element i forhold til leddgikt, og det må hun jo gjøre oppmerksom på.

Ydmykende konsultasjon

Klinikk: Bente Minet Skrevet

Ble helt overrumplet over tilnærmingen i denne konsultasjonen. Det åpnet med overvekt og fortsatte med stor interesse for eventuell overvekt i min øvrige familie. Jeg opplevde denne legetimen som svært nedverdigende og med feil fokus. Ja jeg er overvektig, men dog innenfor det normale til å være en kvinne rundt 50. Rett og slett ufin var hun.

Troverdig og ivaretakende

Klinikk: Bente Minet Skrevet

Bente Minet er ansvarlig, tar raskt tak i smått og stort, forklarer tydelig, er direkte og setter i gang tiltak som virker. Det skaper trygghet! Etter tre konsultasjoner har hun løst flere problemer for meg og jeg opplever at hun vil mitt beste. På tross av forsinkelser er det ingen tegn til stress eller utålmodighet. Hyggelig legekontor og helsesekretær, og ingen problem med å anbefale på det varmeste!