Bente Minet

Bente Minet er revmatolog i Bærum

Siste vurderinger av Bente Minet

Lytter og kunnskapsrik

Klinikk: Sandvika Raumatologi Praksis Skrevet

Fikk svar på mange spørsmål. Hun lyttet til alt jeg hadde opplevd med sykdommen og forklarte meg mange ting. Jeg fikk en behandling som jeg har savnet mange andre steder og kan på det varmeste anbefale Sandvika Raumatologi Praksis. Det er første gang jeg har opplevd å få hjelp mot min sykdom.

Tillitsvekkende

Klinikk: Sandvika Raumatologi Praksis Skrevet

Tillitsvekkende ved å utvise stor kunnskap. Konsis og sikker. Nøyaktig og treffsikker i beskrivelse og kommunikasjon.

Dr. Minet

Klinikk: Bente Minet Skrevet

Dr. Minet er en faglig dyktig lege, men det skorter litt på hennes bedside manners. Hun kan fremstå som noe streng. Men jeg opplever henne som interessert i pasientenes medisinske utfordringer.

OBS! Legekontoret er ikke tilgjengelig for handicappede. Toalettet er opp en smal vindeltrapp.

Proaktiv, kunnskapsrik og betryggende

Klinikk: Bente Minet Skrevet

Opplever legen som svært kunnskapsrik, oppdatert på ny informasjon, flink til å forklare og gir utdypende og grundig vurdering.

Blant flere spesialister jeg har besøkt er Minet av de mest betryggende og realistiske legene jeg har møtt. Hun tar seg tid, forklarer og viser forståelse, i motsetning til andre spesialister som ofte tenker at de har svaret før de hører hva man som pasient har å si.

Kan trygt anbefale Minet, behandling og kunnskap jeg opplever slik det burde være.

Interessert og kunnskapsrik

Klinikk: Bente Minet Skrevet

Den beste legen jeg har vært hos. Hun har reddet livet mitt og har gitt meg skikkelig omsorg når jeg har trengt det. Jeg føler at bedre hjelp enn jeg har fått hos henne kan man ikke få. Det at hun fokuserer litt på vekt, et jo fordi det er et viktig element i forhold til leddgikt, og det må hun jo gjøre oppmerksom på.