Bente Minet

Bente Minet

Revmatologi

1985

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Bente Minet Telefonnummer67 54 51 0567 54 51 ...
Engervannsveien 25 A 1337 Sandvika
Bente Minet er revmatolog i Bærum

Siste vurderinger av Bente Minet

Interessert og kunnskapsrik

Klinikk: Bente Minet Skrevet

Den beste legen jeg har vært hos. Hun har reddet livet mitt og har gitt meg skikkelig omsorg når jeg har trengt det. Jeg føler at bedre hjelp enn jeg har fått hos henne kan man ikke få. Det at hun fokuserer litt på vekt, et jo fordi det er et viktig element i forhold til leddgikt, og det må hun jo gjøre oppmerksom på.

Ydmykende konsultasjon

Klinikk: Bente Minet Skrevet

Ble helt overrumplet over tilnærmingen i denne konsultasjonen. Det åpnet med overvekt og fortsatte med stor interesse for eventuell overvekt i min øvrige familie. Jeg opplevde denne legetimen som svært nedverdigende og med feil fokus. Ja jeg er overvektig, men dog innenfor det normale til å være en kvinne rundt 50. Rett og slett ufin var hun.

Troverdig og ivaretakende

Klinikk: Bente Minet Skrevet

Bente Minet er ansvarlig, tar raskt tak i smått og stort, forklarer tydelig, er direkte og setter i gang tiltak som virker. Det skaper trygghet! Etter tre konsultasjoner har hun løst flere problemer for meg og jeg opplever at hun vil mitt beste. På tross av forsinkelser er det ingen tegn til stress eller utålmodighet. Hyggelig legekontor og helsesekretær, og ingen problem med å anbefale på det varmeste!

Nedlatende og fordomsfull

Klinikk: Bente Minet Skrevet

Opplevde legen som kunnskapsrik, men nedlatende i sin fremtoning ovenfor meg som pasient.
Følte hele konsultasjonen som om jeg var på rektor kontor for få irettesettelse.
Jeg forlot legekontoret og følt med flau, nedtrykt og trist.

Beste legen jeg har vært hos

Klinikk: Bente Minet Skrevet

Ble høflig og tatt i mot i fine lokaler. Ingen forsinkelse, nøyaktig og grundig undersøkelse, fortalte hele tiden hva hun så på ultralyd, og hvilken behandling som ville være den beste.
Behandling med oppfølging ble gjort med like stor nøyaktighet.
Jeg vil anbefale Bente Minet på det sterkeste.