Revmatologi

Bente Minet er revmatolog i Bærum

Siste vurderinger av Bente Minet

Troverdig og ivaretakende

Klinikk: Bente Minet Skrevet

Bente Minet er ansvarlig, tar raskt tak i smått og stort, forklarer tydelig, er direkte og setter i gang tiltak som virker. Det skaper trygghet! Etter tre konsultasjoner har hun løst flere problemer for meg og jeg opplever at hun vil mitt beste. På tross av forsinkelser er det ingen tegn til stress eller utålmodighet. Hyggelig legekontor og helsesekretær, og ingen problem med å anbefale på det varmeste!

Nedlatende og fordomsfull

Klinikk: Bente Minet Skrevet

Opplevde legen som kunnskapsrik, men nedlatende i sin fremtoning ovenfor meg som pasient.
Følte hele konsultasjonen som om jeg var på rektor kontor for få irettesettelse.
Jeg forlot legekontoret og følt med flau, nedtrykt og trist.

Beste legen jeg har vært hos

Klinikk: Bente Minet Skrevet

Ble høflig og tatt i mot i fine lokaler. Ingen forsinkelse, nøyaktig og grundig undersøkelse, fortalte hele tiden hva hun så på ultralyd, og hvilken behandling som ville være den beste.
Behandling med oppfølging ble gjort med like stor nøyaktighet.
Jeg vil anbefale Bente Minet på det sterkeste.

Dårlig

Klinikk: Bente Minet Skrevet

Kom for å få hjelp med å finne ut av et komplekst smertebilde. Fastlegen min og jeg hadde mistanke i retning av revmatisme.
Jeg ble møtt med skepsis og veldig fokus på min overvekt som i følge legen da var årsak til mine plager.
Jeg kjente meg sint, skuffet og forvirret når timen var over. Noe klokere var jeg ikke!
Har siden vært hos annen spesialist og fått et klarere svar og skal nå sjekkes ut med tanke på fibromyolagi.
Jeg kommer ikke til å benytte dr.Minet en gang til.
Mitt forslag er at hun må ta seg tid til å lytte ordentlig på hva pasienten har å fortelle og ikke avvise vedkomende med fordommer.

Veldig fornøyd med denne legen

Klinikk: Bente Minet Skrevet

Jeg slapp å vente, men var også først etter lunsj. Rolig omgivelser, hun var rolig og behagelig. Nøye undersøkelse, noe av det beste jeg har opplevet hittil, da med problematikk helt tilbake til 1996, forklarte godt teoretisk, brukte ultralyd og forklarte i detalj hva hun kunne se og ikke se. Veldig fornøyd