Birger Mo

Birger Mo er øre-nese-hals-lege i Drammen

Siste vurderinger av Birger Mo

En dårlig opplevelse

Klinikk: Drammen Øre-Nese-Hals-Senter Skrevet

Jeg har aldri blitt behandlet dårligere hos en lege noen gang. Han er nedlatende og frekk, helt uinteressert i pasienten. Han har konkludert før man kommer innenfor døra. Det var en sjokkerende opplevelse, og jeg kastet bort en halv arbeidsdag.

"Prøv å ikke tenke på det"

Klinikk: Drammen Øre-Nese-Hals-Senter Skrevet

Har vært hos Mo to ganger. Begge gangene sjekket han for ørevoks og sa at jeg ikke skulle tenke så mye over problemene jeg hadde. Virket totalt uinteressert. Ble nærmest litt irritert da jeg stilte spørsmål om hørselen min. Han sa det var lite man kunne gjøre og at det var umulig for ham å si noe om hvordan ting ville utvikle seg. Det er forståelig, men det jeg reagerer på er at han ikke egentlig hørte etter. Dette er første legen jeg har vært hos hvor jeg ikke har følt meg bra når jeg har forlatt kontoret. Kommer til å oppsøke ny hørselslege for å få vite mer om hørselstapet. Jeg synes ikke det er så rart at jeg vil vite mer om årsaker og forebygging når jeg hører dårlig i en alder av 22 og er redd for at det vil utvikle seg.

Ikke dra hit!

Klinikk: Drammen Øre-Nese-Hals-Senter Skrevet

Totalt uinterresert i å hjelpe, ble sur for at jeg ikke kunne utdype min egen sykdomshistorie, om ting som skjedde for over 6 år siden. Avbrøt meg når jeg prøvde å forklare min situasjon, men var ikke interessert i å lytte i det hele tatt. Hadde ingen forslag til videre behandling og tok unødvendige tester, som allerede var tatt.

Ubehagelig opplevelse

Klinikk: Drammen Øre-Nese-Hals-Senter Skrevet

Han var totalt uinteressert i å hjelpe meg, og kunne ikke fatte og begripe hvorfor jeg kom til han. Han var veldig vanskelig å kommunisere med, og følte det slik at han ikke ville høre. Har aldri vært borti en mer nedlatende og frekk lege! Opplevde hele situasjonen som bortkastet.

anbefalles ikke,

Klinikk: Drammen Øre-Nese-Hals-Senter Skrevet

dattera mi , jente 9 år, fikk time hos han etter henvisning fra fastlegge.
hadde ikke lest henvisningen, virker fjern og fraværende.
undersøker ørene og gjør henne vondt uten å varsle barnet om framgangsmåten. jenta griner og han blir tilsnakket om å ta seg seg sammen, det er barn han undersøker. virker kald og upåvirket. etter å ha visuelt sjekk og hørselstest er usikker hva som kan være årsaken til øre plagene. henviser ikke til flere undersøkelser.
i etterkant det føles som tortur å ha hatt barnet sitt hos han. aldri mer.
spar deg selv og spesielt barn for en vond opplevelse.