Birger Mo

Birger Mo er øre-nese-hals-lege i Drammen

Siste vurderinger av Birger Mo

Sjokkert over behandling

Klinikk: Drammen Øre-Nese-Hals-Senter Skrevet

Ovenifra og ned, svarer ikke på spørsmål, ikke ta med barn til denne øre nese hals spesialisten. Er sjokkert over denne behandlingen

Ikke impnonert!

Klinikk: Drammen Øre-Nese-Hals-Senter Skrevet

Følte jeg måtte være min egen lege og at han ikke tok meg seriøst. En veldig dårlig opplevelse, og han kan ikke kommunisere med pasienter. "Hva tror du det kan være" fikk jeg bla spm om. Ikke bra!

Frekk, veldig frekk.

Klinikk: Drammen Øre-Nese-Hals-Senter Skrevet

Han sier det er ingenting. Hører ikke på hva du sier men bare sier det er normalt. Sier det skjedde vel ikke igår? Men forrige år? Så frekk. Anbefaler ikke i det hele tatt.

Ikke kommunikativ

Klinikk: Drammen Øre-Nese-Hals-Senter Skrevet

Hadde en opplevelse av å bli satt 100 år tilbake i tid hvor legen ikke forholder seg relasjonelt til pasienten, men spør og undersøker uten forklaringer eller kontakt. Har mye å gå på i forhold til kontaktevne. Fikk opplevelsen av å være en pasient, ikke et menneske.

Anbefales ikke

Klinikk: Drammen Øre-Nese-Hals-Senter Skrevet

Fikk det til å virke som at jeg ikke egentlig trengte hjelp, og virket som han ikke ville bruke tid på å høre hva jeg hadde å si. Måtte be han om å ta en titt på halsen, og fikk bare beskjed om at alle mennesker har problemer en gang i blant, sånn er det å være menneske.

Lite koselig, og ikke villig til å hjelpe. Burde absolutt lære seg hvordan man prater med mennesker.