Birger Mo

Drammen ØNH senter

Øre-nese-halssykdommer

1990

Drammen ØNH senter Telefonnummer32 80 84 7032 80 84 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tomtegt. 31 3012 Drammen
Birger Mo er øre-nese-hals-lege i Drammen

Siste vurderinger av Birger Mo

Ikke dra hit!

Klinikk: Drammen ØNH senter Skrevet

Totalt uinterresert i å hjelpe, ble sur for at jeg ikke kunne utdype min egen sykdomshistorie, om ting som skjedde for over 6 år siden. Avbrøt meg når jeg prøvde å forklare min situasjon, men var ikke interessert i å lytte i det hele tatt. Hadde ingen forslag til videre behandling og tok unødvendige tester, som allerede var tatt.

Ubehagelig opplevelse

Klinikk: Drammen ØNH senter Skrevet

Han var totalt uinteressert i å hjelpe meg, og kunne ikke fatte og begripe hvorfor jeg kom til han. Han var veldig vanskelig å kommunisere med, og følte det slik at han ikke ville høre. Har aldri vært borti en mer nedlatende og frekk lege! Opplevde hele situasjonen som bortkastet.

anbefalles ikke,

Klinikk: Drammen ØNH senter Skrevet

dattera mi , jente 9 år, fikk time hos han etter henvisning fra fastlegge.
hadde ikke lest henvisningen, virker fjern og fraværende.
undersøker ørene og gjør henne vondt uten å varsle barnet om framgangsmåten. jenta griner og han blir tilsnakket om å ta seg seg sammen, det er barn han undersøker. virker kald og upåvirket. etter å ha visuelt sjekk og hørselstest er usikker hva som kan være årsaken til øre plagene. henviser ikke til flere undersøkelser.
i etterkant det føles som tortur å ha hatt barnet sitt hos han. aldri mer.
spar deg selv og spesielt barn for en vond opplevelse.

Sjokkert over behandling

Klinikk: Drammen ØNH senter Skrevet

Ovenifra og ned, svarer ikke på spørsmål, ikke ta med barn til denne øre nese hals spesialisten. Er sjokkert over denne behandlingen

Ikke impnonert!

Klinikk: Drammen ØNH senter Skrevet

Følte jeg måtte være min egen lege og at han ikke tok meg seriøst. En veldig dårlig opplevelse, og han kan ikke kommunisere med pasienter. "Hva tror du det kan være" fikk jeg bla spm om. Ikke bra!