Bjart Erik Dysthe

Øyelege
69 år

Øyesykdommer

Autorisasjon (2011)

Memira AS Telefonnummer23 96 03 9223 96 03 ...
Sørkedalsveien 10A 0369 Oslo
Bjart Erik Dysthe er øyelege i Oslo

Siste vurderinger av Bjart Erik Dysthe

Flink !

Klinikk: Majorstuen Øyelegesenter Skrevet

Opererte meg ca 2002. Perfekt syn minus 0.5 ( opprinnelig minus 8, 2 inkludert skjeve hornhinner ) og det er alt man trenger i en alder av 59 år. Jobbet med elektronikk kretskort og senere administrativt. Mye pc jobb . Mange lurer på hvorfor jeg ikke bruker databriller . Nåh … 😉 All ok .

Umulig å få kontakt

Klinikk: Majorstuen Øyelegesenter Skrevet

Vi trenger å avbestille en time, men det er umulig siden de ikke tar telefonen i sin meget begrensede kontortid. Dette er en time for min mor, som ikke er på nett. Men når jeg prøver å finne en mailadresse for å gi beskjed, så er det ikke noen mailadresse e.l. å finne.

Rask mottakelse, sentral lokasjon og kort ventetid,.

Klinikk: Majorstuen Øyelegesenter Skrevet

Rask mottakelse, sentral lokasjon og kort ventetid, hyggelig resepsjonist og et veldig hyggelig møte med Øyelege Bjart Erik Dysthe.

Vi var heldige med timen, fikk en rask henvisning og
satte stor pris på å kunne gå til Majorstuen Øyelegesenter for en second opinion på øyesykdom. Øyelegen her bekreftet første diagnosen fra Ullevål i tillegg til observasjon av grå stær.
Dersom jeg kan gi et generelt råd til andre som enten selv har øyetrøbbel eller i familie, få en avtale så fort som mulig og gå alltid for en second opinon, selv om det offentlige er flinke de også.

Kan være greit å vite at klientellet var stort sett eldre damer/ pensjonister.
Det er tvilsomt at denne gruppen bruker mye PC og skriver anmeldelser.. Vi fikk ikke noen gul lapp, ei heller ble vi bedt om å google noe som helst. Det var undersøkelse og medisinsk vurdering slik man kan forvente.

Ikke anbefalt

Klinikk: Majorstuen Øyelegesenter Skrevet

Utrolig dårlig service. Anbefaler ingen dette øyelegesenteret.
Ba for ca 3 uker siden om kopi av journal, fortsatt ikke mottatt. Fikk beskjed per telefon om at det blir mailet, fortsatt ikke fått mail.

Bytte time i ferien

Klinikk: Majorstuen Øyelegesenter Skrevet

Ikke mulig å gi beskjed i ferien om bytting av time. Klinikken utvider ferien sin, og vi har time i den utvidede ferien. Ikke Mail adr på hjemmesiden. Håpløst.