Bjørn E. Rosenberg

Hud-og laserklinikken AS, Privathospitalet - Fana Medisinske Senter, Privatsykehuset Haugesund AS

Plastikkirurgi

Autorisasjon (2000)

Hud-og laserklinikken AS Telefonnummer70 07 76 7770 07 76 ...
Webjørn Svendsensgate 8 6150 Ørsta
Bjørn E. Rosenberg er plastikkirurg i Ørsta, Bergen og Haugesund

Siste vurderinger av Bjørn E. Rosenberg

Følte meg trygg og ivaretatt

Klinikk: Privathospitalet - Fana Medisinske Senter Skrevet

Perfekt resultat ved buk operasjon, følte meg trygg og ivaretatt. Ikke minst ble jobben utført profesjonelt. Veldig fornøyd med alt

Kunnskapsrik, profesjonell og behagelig

Klinikk: Privathospitalet - Fana Medisinske Senter Skrevet

Fikk utført en modifisert bukplastikk hos dr. Rosenberg nylig og kunne ikke vært mer fornøyd med opplevelsen. Jeg følte meg godt ivaretatt på konsultasjon, samt før, under og etter operasjonen. Kunnskapsrik og profesjonell lege som tegner, viser og forklarer tydelig hvordan inngrepet skal foregå. Samtidig er han en behagelig person som tydelig brenner for å hjelpe folk. Anbefales på det sterkeste!

Revisjon av neseplastikk godt utført!

Klinikk: Privathospitalet - Fana Medisinske Senter Skrevet

Fornøyd etter revisjon takket være Bjørn Rosenberg. Hvis man er ute etter en dyktig kirurg som gir deg naturlige resultater vil jeg anbefale han her.

Proff Plastikkirurg!

Klinikk: Privathospitalet - Fana Medisinske Senter Skrevet

Tatt silikon hos Dr Rosenberg for ca 3 mnd siden. Utrolig profesjonell og veldig seriøs lege. Han var veldig flink til å se hva som ble pent. Kan anbefale både han og Fana medisinske senter på det sterkeste!

Slurvete arbeid og meget dårlig på konsekvens informasjon

Klinikk: Privathospitalet - Fana Medisinske Senter Skrevet

Er veldig misfornøyd med brystvorte forstørring og nedre øyenlokksoperasjon gjort av Dr Rosenberg. Etter min mening er resultatet er IKKE i tråd med det som legen sa før operasjon. Angrer veldig på dette.
Anbefaler andre å ha konsultasjon hos flere plastikkirurger før man bestemmer seg for å gjennomføre en operasjon.