Bjørn E. Rosenberg

Hud-og laserklinikken AS, Privathospitalet - Fana Medisinske Senter, Privatsykehuset Haugesund AS

Plastikkirurgi

Autorisasjon (2000)

Hud-og laserklinikken AS Telefonnummer70 07 76 7770 07 76 ...
Webjørn Svendsensgate 8 6150 Ørsta
Bjørn E. Rosenberg er plastikkirurg i Ørsta, Bergen og Haugesund

Siste vurderinger av Bjørn E. Rosenberg

Ikke bra

Klinikk: Hud-og laserklinikken AS Skrevet

Jeg foretok øyelokksoperasjon hos Rosenberg i august 2019.
Jeg har vært svært fortvilet siden, jeg ser ikke lenger ut som meg selv. Øynene har blitt tettsittende og runde, og det er svært lite pent i forhold til hvordan jeg så ut før.

Det har i tillegg fremhevet en ujevnhet der det ene øyet sitter høyere enn det andre, og det nå ser ut som øynene ser i hver sin retning. Jeg spurte Rosenberg skriftlig på forhånd om den overflødige huden har kompensert for denne ujevnheten og om fjerning av denne ville føre til at dette ble fremhevet. Jeg ble forsikret om at det ikke ville skje, og at jeg ville se ut som meg selv. Dette stemte ikke, det ser ikke bra ut i det hele tatt. Jeg vil fraråde å gå til denne kirurgen.

Flink kirurg, Fryktelig dårlig på pasientbehandling

Klinikk: Privathospitalet - Fana Medisinske Senter Skrevet

Den mest arrogante personen jeg har møtt i helsevesenet.
Sur, arrogant og frekk kirurg på to manns hand, andre kollegaer i nærheten er han en helt annen.

Hadde jeg fått valgt kirurg på nytt, ville jeg aldri valgt Dr. Bjørn Rosenberg.
En operasjon som skulle gjøre min fysiske og psykiske helse bedre, er i dag en daglig påminning om en fryktelig behandling av denne kirurgen.

Følte meg trygg og ivaretatt

Klinikk: Privathospitalet - Fana Medisinske Senter Skrevet

Perfekt resultat ved buk operasjon, følte meg trygg og ivaretatt. Ikke minst ble jobben utført profesjonelt. Veldig fornøyd med alt

Kunnskapsrik, profesjonell og behagelig

Klinikk: Privathospitalet - Fana Medisinske Senter Skrevet

Fikk utført en modifisert bukplastikk hos dr. Rosenberg nylig og kunne ikke vært mer fornøyd med opplevelsen. Jeg følte meg godt ivaretatt på konsultasjon, samt før, under og etter operasjonen. Kunnskapsrik og profesjonell lege som tegner, viser og forklarer tydelig hvordan inngrepet skal foregå. Samtidig er han en behagelig person som tydelig brenner for å hjelpe folk. Anbefales på det sterkeste!

Revisjon av neseplastikk godt utført!

Klinikk: Privathospitalet - Fana Medisinske Senter Skrevet

Fornøyd etter revisjon takket være Bjørn Rosenberg. Hvis man er ute etter en dyktig kirurg som gir deg naturlige resultater vil jeg anbefale han her.