Christian Busch

Plastikkirurg1 AS

Plastikkirurgi

1998

Plastikkirurg1 AS Telefonnummer55 99 11 0055 99 11 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sandslimarka 61-63 5254 Sandsli
Christian Busch er plastikkirurg i Bergen

Siste vurderinger av Christian Busch

Trygg og god service og en blir godt ivaretatt

Klinikk: Plastikkirurg1 AS Skrevet

Tok full bukplastikk i mai 2018. Har fått ein fantastisk fin mage. Ble godt ivaretatt både på operasjonsdagen av hele teamet på plastikkirurgi1. Veldig god oppfølging etterpå av d. Christian Bucsh og denne klinikken kan anbefalest på det varmeste.

Fantastisk fornøyd!

Klinikk: Plastikkirurg1 AS Skrevet

Fikk brystforstorrelse. Utrolig fornøyd med resultat og service! Dette var på plastikkirurg 1. Super dyktig kirurg, god oppfølging, og utrolig hyggelige sykepleier som jobber der! Følte meg veldig trygg og ivaretatt! Ble operert dagen etter konsultasjon! Jeg kom med ønske, og endte opp med et bedre resultat en forventet. Jeg sa hva jeg forventet, han kom med innspill, og jeg fikk resultatet jeg ønsket. Arrene ser perfekte ut!

Bukplastikk

Klinikk: Plastikkirurg1 AS Skrevet

Full bukplastikk, til tross for en litt komplisert mage klarte C. Busch å forme den perfekte mage på meg. Og stingene... Usynlig!!
Helt utrolig.

Ærlig, imøtekommende og dyktig

Klinikk: Aleris Marken - Bergen Skrevet

Jeg fikk utført bukplastikk hos han i Juni 2017. Storfornøyd med mitt resultat, ingen komplikasjoner og et arr som faktisk ser pent ut.
Veldig takknemlig for mitt nye jeg, og en selvtillit som vokser !
Takk til Aleris, Christian og hans team.

Dyktig og tilgjengelig

Klinikk: Aleris Marken - Bergen Skrevet

Han har utført hofte- seteplastikk på meg, og armplastikk står for tur. Jeg opplevde tilstedeværelse, imøtekommenhet og forståelse på konsultasjonen. På operasjonsdagen opplevde jeg det samme, til tross for forsinkelser, og resultatet var strålende vellykket! :-) Har jeg i ettertid lurt på noe, har jeg fått rask tilbakemelding fra han. Jeg kan ikke få fullrost dr Busch nok, og er ikke det minste bekymret for neste operasjon! Om alle kirurger hadde vært som han.