Christian Busch

Plastikkirurg

Plastikkirurgi

Autorisasjon (1998)

Plastikkirurg1 AS Telefonnummer55 99 11 0055 99 11 ...
Sandslimarka 61-63 5254 Sandsli
Christian Busch er plastikkirurg i Bergen

Siste vurderinger av Christian Busch

Helt sinnsykt god

Klinikk: Plastikkirurg1 AS Skrevet

Det var ikke sa' lenge siden eg hadde tatt restylane I lippene, sa' var hoven en stund denne gangen, no er di helt perfekt, eg vil ha di sa'nn for alltid, eg har vert narkoman, og han fikset nesebeinet mitt og, eg var veldig pen fo'r og trodde eg aldri kunne bli orndtlig pen igjenn, men han har virkelig lappet meg sammen, siste eg mangler er og fylle skinnene litt.

Fantastisk flink kirurg

Klinikk: Plastikkirurg1 AS Skrevet

Fikk utført brystreduksjon her. Hele prosessen fra første møte til ferdig resultat har vært en fin reise. Følte meg godt informert og trygg hele veien. Vil også skryte av resten av personalet her som sørger for at du har det bra.

En skikkelig dyktig og god♡ kirurg

Klinikk: Plastikkirurg1 AS Skrevet

Jeg var til en stor arrkorreksjon hos dr. Busch og er helt utrolig fornøyd med både resultatet og ivaretakelsen underveis. Han er både vennlig, kunnskapsrik, skikkelig dyktig, blid og med et tillitsvekkende vesen. Sistnevnte med god grunn da har han en veldig omsorgsfull måte å være på, og da han lett gjør det lille ekstra hvis behov for det :) Han passet eksempelvis godt på at jeg var trygge hender hele tiden etter operasjonen da sjåføren min hadde kjørt seg bort og ble riktig forsinket, og selvom det desverre tok mye av hans tid var han fortsatt tålmodig, blid og hjelpsom og ville bare passe på at jeg var trygg, og det betydde jo utrolig mye. Jeg har skikkelig tillit Dr Busch, og hele teamet på plastikkirurg1, og vet definitivt hvor jeg skal tilbake hvis det blir snakk om det ^^

Flink og profesjonell

Klinikk: Plastikkirurg1 AS Skrevet

Var hos han for en brystforstørrelse og jeg er så fornøyd med resultatet. Han valgte den perfekte størrelsen for meg og svarte på alle mine spørsmål før operasjonen. En kirurg som tar godt vare på pasientene og som er dyktig.

Fantastisk lege

Klinikk: Plastikkirurg1 AS Skrevet

Meget fornøyd med Busch og hans arbeid! Profesjonell og dyktig. Følte meg trygg og ivaretatt under hele prosessen. Anbefales!