Dimitrios Bratanis

Dimitrios Bratanis er nevrolog i Porsgrunn

Siste vurderinger av Dimitrios Bratanis

Uprofesjonelt

Klinikk: Dimitrios Bratanis Skrevet

Min første konsultasjon blir jeg møtt med at han stiller meg spørsmål for så å avbryte før jeg har forklart ferdig. Virker lite interessert i å høre etter, svarer meg hånlig og snakker til meg som om jeg skulle sitte der å finne på det jeg sier. Får et inntrykk av at han ikke tror meg og at det ikke er noe han kan hjelpe meg med. Dette er den mest ufyselige konsultasjon jeg har hatt og måtte finne en ny nevrolog som faktisk kan jobben sin.

Hånlig lege

Klinikk: Dimitrios Bratanis Skrevet

Var til time for nummenhet og kraftløshet i ben. Har vært bekymret lenge og merker plagene hver dag. Legen var hånlig og lite forståelsesfull. Nærmest lo av meg når jeg forklarte om problemene mine og fikk meg til å føle meg dum. Virket som om han så vidt hadde tid til å undersøke meg.

Brukt Dimitrios Bratanis i flere år.

Klinikk: Dimitrios Bratanis Skrevet

Grei imøtekommenhet. Har ingen direkte anmerkninger på han. Lett og prate med. Han fant min nerveskade der han har utstyr for og lokalisere dette. Jeg innkalles hver 2' år. Er belest på min diagnose som ikke andre leger er.

Mager kunnskap om medisinering av RLS

Klinikk: Dimitrios Bratanis Skrevet

Har hatt ham som nevrolog noen år. Alt var greit så lenge jeg var enkel å medisinere.

Men da medisinen etterhvert hadde avtagende effekt, ble jeg møtt med mistro og latterliggjøring.

Jeg måtte bytte nevrolog for å få hjelp.

Dette er en Pluss-tjeneste.