Elena D. Pedersen

Sandvika Nevrosenter AS

Nevrologi

Autorisasjon (1998)

Sandvika Nevrosenter AS Telefonnummer67 52 20 8067 52 20 ...
Sandviksveien 178 1337 Sandvika
Elena D. Pedersen er nevrolog i Bærum

Siste vurderinger av Elena D. Pedersen

Anbefales ikke

Klinikk: Sandvika Nevrosenter AS Skrevet

Var hos Elena med min datter på 16 år som sliter med kronisk migrene. Ble ikke tatt på alvor og kommunikasjonsformen var både nedlatende og krass. Måtte oppsøke hjelp et annet sted.

Utrolig dyktig og kan sitt fag!

Klinikk: Sandvika Nevrosenter AS Skrevet

Sympatisk og utrolig dyktig dame som kan faget sitt! Effektiv og løsningsorientert. Føler man blir tatt på alvor og hun er dyktig til å være medmenneske. Ser hele mennesket og finner gode løsninger utifra det. Setter pasienten i fokus! Jeg anbefaler henne ofte til andre mennesker. Anbefales på det sterkeste.

Elendig

Klinikk: Sandvika Nevrosenter AS Skrevet

Ble henvist til hun av min nåværende nevrolog på grunn av hodepine. Hun var lite interessert i å høre på meg og går i forsvarsmodus når noe ikke stemmer med hennes oppfatning, tåler dårlig å høre at hun tar feil. Hun brukte nesten hele timen på å snakke med ned fordi jeg har middels karakterer på skolen som ikke har noe å gjøre med mitt hodepine problem. En nedlatende og elendig nevrolog.

Anbefales ikke

Klinikk: Sandvika Nevrosenter AS Skrevet

Min erfaring hos Dr. Elena Pedersen etter henvisning fra fastlege var ekstremt ubehagelig og ukomfortabel. Elenas kommunikasjonsferdigheter er langt fra noe som kalles respektfull, analytisk, samarbeidsvillig, nådig, kunnskapsrik, moden, observant, ansvarlig, og betryggende. Kommunikasjons metoden hennes kan fort bli irrelevant og ut av tema. Henne fremstår som en arrogant, og nedlatende lege.

Kompetent, hjelpsom og imøtekommende

Klinikk: Sandvika Nevrosenter AS Skrevet

Har vært hos Elena med min datter som sliter med migrene. Opplever trygghet og blir tatt på alvor. Alltid tilgjengelig for å hjelpe.

Dette er en Pluss-tjeneste.