Henrik Hofgaard

Henrik Hofgaard, Nimi, avdeling Ullevål Stadion

• Generell kirurgi
  • Ortopedisk kirurgi
  • Ortopedisk kirurgi (gammel grenspesialisering)

1984

Sognsveien 75D, Ullevaal Stadion 0855 Oslo
Tlf: 22 22 78 88 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

1 vurdering

Siste vurderinger av Henrik Hofgaard

Menneske, kunnskap, hjerte, lyttende og inkluderende

Klinikk: Nimi, avdeling Ullevål Stadion Skrevet

Maken til dyktig lege skal en lete lenge etter. Hans evne til å forstå, lytte, tenke positivt, reflektere, kommunisere sammen med pasienten, ydmyk, medmenneske, åpenhet, tillitsskapende, ikke forutinntatt om noe, leter etter omveier for å finne svar og en personlighet og utstråling som gir trygghet, ro og respekt begge veier. Fantastisk mann og lege.

Dr.Hofgaard er den beste kirurgen innen sitt felt!

Klinikk: Henrik Hofgaard Skrevet

Har blitt behandlet for kneskade og et lite kirurgisk inngrep på foten. Han vet hva han gjør hele veien.

.....akkurat sånn skal det være.......

Klinikk: Henrik Hofgaard Skrevet

Da en akutt forverring av vondter ' i min h. hofte slo ut i full blomst i slutten av juni, ble jeg mildest talt fortvilet. Krykker og noe smertestillende ble nødvendig.To dager etter min kontakt med Vertikal Helseforsikring, ble jeg tatt imot av Dr. Hofgaard.Tanken om at jeg kanskje var litt pysete, hadde slått meg. Men måten han tok imot meg på, gjorde at jeg følte meg som om jeg var den eneste pasienten i verden. Han formidlet all verdens tid, og jeg ble lyttet til, og etterhvert tydelig forklart at utfra min rtg.us, var det ingen tegn som indikerte behov for operasjon.Men han hadde , med sitt kliniske blikk, registrert at virkelige plager hadde jeg. MR skulle taes, og ut fra den ville han gi meg beskjed om behandlingen videre.Dagen etter MR ringte han meg, og forklarte hva videre.At jeg måtte "holde ut" i 5 uker før operasjon kunne tilbys, ( nb. Juli mnd stengt.) skulle jeg alltids klare, og det tillegger jeg Dr. Hofgaards tydelighet, oppmuntring og ivaretagende forklaring. Operert inn totalprotese 16 August , og pr.d. er jeg lykkelig eier av ny' hofte som oppfører seg akkurat som den skal. Og det, takket være en dyktig og omsorgsfull doktor!

Meget pasientvennlig

Klinikk: Nimi, avdeling Ullevål Stadion Skrevet

Tok meg vennlig imot. Han fikk meg straks til å slappe av, imotsetning til en annen ortoped jeg var i kontakt med. Vanligvis er jeg veldig opptatt av å ikke bry leger, og derfor sitter på allerten for å komme meg fort ut igjen. Tror han forstod dette. Fikk meg til å senke skulderne. Tilbød også å hjelpe meg til å få rask hjelp av spesialist på et litt annet område