Inger Marie Broers Damsgaard

Øre-nese-hals-lege

Øre-, nese-, halssykdommer

Autorisasjon (2003)

Sørlandsparken Øre-Nese-Hals Telefonnummer38 12 30 4038 12 30 ...
Barstølveien 34 4636 Kristiansand S
Inger Marie Broers Damsgaard er øre-nese-hals-lege i Kristiansand

Siste vurderinger av Inger Marie Broers Damsgaard

Dyktig og hyggelig lege

Klinikk: Sørlandsparken Øre-Nese-Hals Skrevet

Ventetiden var i utgangspunktet lang, men når en først er i rullene går det fort, og en får god veiledning når det kommer til behandling som må foretas hjemme mellom besøkene. En seig og langvarig plage er omsider i sluttfasen, og oppleves nå uproblematisk. Har følt meg ivaretatt hele veien, og Dr. Damsgaard er imøtekommende og hyggelig å prate med; det samme kan jeg også si om personalet jeg har hatt med å gjøre ellers.

Veldig fornøyd.

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Sørlandsparken Øre-Nese-Hals Skrevet

Med hånden på hjertet den aller beste spesialisten jeg noen gang har vært borti. Første møte, og jeg ble tatt så på alvor selvom hun ikke kunne finne en åpenbar årsak til smertene. Ble videre henvist til CT. Varm og imøtekommende og kjempe flink til å forklare hva hun gjorde. Spesialsykepleieren var også fantastisk og dyktig.Ti tomler opp for Dr.Damgaard! Anbefales på det varmeste.

Grundig og dyktig

Klinikk: Sørlandsparken Øre-Nese-Hals Skrevet

Flink og grundig ØNH lege. Gav seg god tid til både å undersøke og forklare / veilede meg. Gir henne min beste anbefaling.

Fornøyd

Klinikk: Sørlandsparken Øre-Nese-Hals Skrevet

Jeg er veldig fornøyd. Jeg skulle ønske jeg kunne ha henne som fastlege. Hun er kyndig på mere enn bare Øre Nese Hals.
Litt langt ut til Sørlandsparken.
Hadde vært fint om de flyttet til sentrum.

Flink med barn

Klinikk: Sørlandsparken Øre-Nese-Hals Skrevet

Legen er veldig rolig og forklarer godt hva hun skal gjøre. Jeg går her med begge mine barn og er veldig fornøyd. Av og til litt forsinkelse, men også at vi blir ropt inn før tiden. Liker godt at mange undersøkelser blir gjort på samme stedet og at vi ikke må gå til en annen avdeling og få ny time. Dårlig skiltet og litt rotete parkeringsmuligheter og ikke lett å finne for første gang.