Jørgen Utvoll

Jørgen Utvoll er plastikkirurg i Bærum

Siste vurderinger av Jørgen Utvoll

Profesjonell og dyktig

Klinikk: Fornebuklinikken AS Skrevet

Dr. Utvoll ble anbefalt av en bekjent da jeg er plaget med mye hodepine. Botox behandling har fungert utmerket og med et gledelig naturlig resultat, som var viktig for meg.

Dr. Utvoll er svært dyktig, ærlig og tillitsskapende. Jeg føler meg trygg og godt ivaretatt både under og etter behandling. Jeg er svært fornøyd med resultatet og anbefaler ham på det varmeste.

Dyktig og kunnskapsrik - resulater over all forventning!

Klinikk: Fornebuklinikken AS Skrevet

Frem til jeg ble operert av Dr. Utvoll har jeg alltid vært flau og misfornøyd over puppene mine, det til tross for at jeg hadde gått igjennom 2 operasjoner. Han er utrolig dyktig og kunnskapsrik, tilgjengelig og imøtekommende. Men det jeg setter mest pris på er hans FANTASTISKE estetisk sans!

Jeg har i ettertid på offentlige garderober fått komplimenter for puppene jeg tidligere var så flau over og kan ikke annet enn å oppfordre andre som ønsker et perfekt resultat å snakke med Dr. Utvoll.

Meget dyktig og fantastisk kirurg

Klinikk: Fornebuklinikken AS Skrevet

Jeg dro til Jørgen for min 2. runde med brystoperasjon. Ønsket å forstørre/bytte implantater og rette opp i tidligere feil fra min første og tidligere operasjon som var utført av en annen kirurg 7-8 år tidligere. Jeg fikk et resultat som var langt bedre enn forventet. Helt perfekt! Han er en dyktig kirurg som lytter og bryr seg. Ikke minst så leverer han. Veldig veldig fornøyd! Denne operasjonen var verdt hver eneste krone.

Sjølvsikker, trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Fornebuklinikken AS Skrevet

Følte meg veldig godt ivareteke både før, under og etter operasjon. Jørgen utstråler ein sjølvsikkerheit som gjorde at eg følte meg veldig trygg på han, og at det var rett valg å bruke Fornebuklinikken. Han fekk fram kor kunnskapsrik han er, noko som var avgjerande for meg når eg tok valget om operasjon. Eg fekk utført både brystforstørrelse og full bukplastikk, for henholdsvis 2 1/2 og 1 veke sidan. Tilfreds med resultatet alt nå. Eg kan anbefale Dr. Utvoll på det sterkaste.

Avslappet og kunnskapsrik

Klinikk: Fornebuklinikken AS Skrevet

Veldig flink kirurg, følte meg trygg fra konsultasjon til etterkontroll. Behandlingen var en brystreduksjon. Tre uker etter operasjon nå og jeg er kjempe fornøjd!