Profilbilde av plastikkirurg Jørgen Utvoll

Jørgen Utvoll

Profilbilde av plastikkirurg Jørgen Utvoll
Plastikkirurg

Om

Dr. Jørgen Utvoll er spesialist i plastisk- og rekonstruktiv kirurgi. Han studerte medisin i Oslo og har lang erfaring innen alle former for brystkirurgi. Han er spesielt interessert i bryst og ansiktskirurgi.

Dr. Utvoll er partner og overlege ved Fornebuklinikken. Han har tidligere vært overlege ved plastikkirurgisk avdeling på Ullevål og Rikshospitalet ved Oslo universitetssykehus. Han har også arbeidet som assistentlege ved ortopedisk avdeling ved samme sykehus.

Han har gjennomført studie om smertebehandling hos pasienter operert med brystrekonstruksjon og har holdt presentasjoner på internasjonal kongresser og nasjonale kurs.

Dr. Utvoll er medlem i Den norske legeforening, Norsk plastikkirurgisk forening, Norsk forening for estetisk plastikkirurgi, International Society of Aesthetic Plastic Surgery (ISAPS), European Board of Plastic, Reconstructive and Aesthetic Surgery (EBOPRAS) og er leder av Spesialitetskomiteen i Plastikkirurgi i Norge.

Plastikkirurgi

Autorisasjon (2002)

Jørgen Utvoll er plastikkirurg i Bærum

Siste vurderinger av Jørgen Utvoll

TRYGG OG KUNNSKAPSRIK

Klinikk: Fornebuklinikken AS Skrevet

Dr. Jørgen Utvoll er meget dyktig, trygg og kunnskapsrik.

Han er flink med pasienter og utfører god oppfølging og sørger for at man føler seg godt ivaretatt.

Profesjonell og dyktig

Klinikk: Fornebuklinikken AS Skrevet

Utførte kosmetisk kirurgi ved Fornebuklinikken våren 2024. Jørgen var klar og direkte under konsultasjonen. Han var ærlig på hvilket resultat man kunne forvente. Jeg personlig liker at man går rett på sak og at man ikke går rundt grøten.

Resultatet etter operasjonen er jeg meget fornøyd med! Jeg må også si at det er veldig fint at Jørgen er såpass tilgjengelig på tlf etter operasjonen, noe som er veldig trygt for meg som pasient. 10/10

Profesjonell, hyggelig og dyktig

Klinikk: Fornebuklinikken AS Skrevet

Svært profesjonell. Fra første møte til endt behandling ble jeg fulgt opp på beste måte. Følte meg i trygge hender. Kommer til å anbefale dr. Utvoll. videre til venner og bekjente.

Kunnskapsrik og trygg kirurg

Klinikk: Fornebuklinikken AS Skrevet

Super lege som fikk meg til å føle meg trygg gjennom hele prosessen. Utrolig dyktig og kunnskapsrik. Kommer definitivt tilbake!

Profesjonelt og trygt

Klinikk: Fornebuklinikken AS Skrevet

Jeg følte meg veldig godt ivaretatt av Jørgen og han forsto mine ønsker. Selve operasjonen gikk over all forventning og gjorde ikke like vondt som jeg regnet med. Veldig fornøyd med resultatet.