Lars Haakon Berger

1 vurdering

Siste vurderinger av Lars Haakon Berger

Avfeiende

Klinikk: Moss Øyelegesenter Skrevet

Imponerende evne til å være dismissiv og avfeie symptomer før han i det hele tatt har fått hørt mer enn en setning. Dårlig til å lytte og avfeier på autopilot før man rekker å forklare. Dårlig opplevelse.

Forferdelig opplevelse

Klinikk: Moss Øyelegesenter Skrevet

I etterkant av timen hos Berger, sitter jeg igjen med en ubehagelig følelse. Måten han snakker til pasienter er under en hver kritikk!

Arrogant og slem

Klinikk: Moss Øyelegesenter Skrevet

Jeg var nylig hos Berger med sønnen min etter henvisning fra helsestasjon. Sønnen min fyller snart 5 og vi ble møtt på en ugrei måte. Han kjeftet på barnet fordi han ikke klarte å gjengi de minste formene riktig. I tillegg fikk han beskjed om at innsatsen hans ikke fortjente en applaus og at han henger etter i utviklingen sin. Som mor fikk jeg helt bakoversveis. Det skal sies at barnet verken sa eller gjorde noe som skulle tilsi denne tilbakemeldingen. Og vi har heller aldri fått høre noe sånt tidligere heller. Jeg er skeptisk til at Berger tar i mot så unge pasienter når han åpenbart ikke klarer å håndtere små barn. Han anbefales absolutt ikke hvis du skal ta med barnet ditt der, styr unna og velg noen andre.

Følte meg ikke velkommen

Klinikk: Moss Øyelegesenter Skrevet

Mitt første møte med berger var ikke som forventet, da jeg hadde bedr om og få med faktura. Da fikk jeg beskjed om at om jeg skulle ha faktura så måtte jeg betale denne også, hvis ikke var jeg ikke velkommen der.
Videre opplever jeg han som arrogant og belærende, mens også at han bagatelliserer bekymringene pasienten har.

Fornærmet og uprofesjonell.

Klinikk: Moss Øyelegesenter Skrevet

Tok opp at en øyelege på sykehuset og en optiker reagerte på medisinen han hadde gitt meg for øynene. Han reagerte med å bli snurt. Han lurte på om jeg ikke stolte på han når jeg spurte om de øyedråpene han skulle gi meg. Han kunne ikke få meg fort nok ut av kontoret. Føler han er veldig arrogant. Det skal sies at jeg tok dette opp på en ordentlig måte. Jeg føler ikke at kan kan ta opp ting med han av hva andre øyeleger har sagt, da han blir veldig fornærmet. Sånn skal det ikke være, det er tross alt mine øyne dette handler om. Vurderer å bytte øyelege etter dette.