Profilbilde av psykiater Marianne Rud Hatle

Marianne Rud Hatle

Profilbilde av psykiater Marianne Rud Hatle
Psykiater

Om

Marianne er utdannet lege med embetseksamen i medisin fra Universitetet i Oslo. Hun har spesialisert seg i psykiatri i USA, og har både amerikansk og norsk godkjenning som spesialist i psykiatri.

Marianne har over 20 år i klinisk praksis, og har blant annet jobbet som psykiater og leder for spiseforstyrrelsesbehandling på Volvat og Aleris, samt vært grunnlegger og leder for Spiseforstyrrelsesklinikken på Lysaker.

Psykiatri

Autorisasjon (1990)

Marianne Rud Hatle er psykiater i Oslo

Siste vurderinger av Marianne Rud Hatle

Imøtekommende og trygg

Klinikk: Legevakt Vest Silurveien Skrevet

Jeg har slitt med depresjon og kroniske smerter i mange år, og prøvd ulike medisiner og behandlinger. Depresjonen har blitt mer alvorlig i seinere tid og jeg har slitt med å takle hverdagen.
Jeg leste om Ketamin behandling hos psykiater Marianne Hatle ved Legevakt Vest. For meg ble samtalene med henne og Ketamin behandlingen livreddende.
Jeg har fått hjelp til å ta tak i livet mitt igjen og har følt meg imøtekommet og forstått. Følte at jeg ble tatt på alvor, lyttet til og ivaretatt på best mulig måte.

Fantastisk lege!

Klinikk: Legevakt Vest Silurveien Skrevet

Marianne er en svært dyktig og empatisk lege. Jeg har slitt lenge, og føler nå jeg endelig ser lysere på livet. Samtaler og de riktige medisinene har hjulpet meg utrolig mye!

Trygg, imøtekommende

Klinikk: Legevakt Vest Silurveien Skrevet

Jeg har vært hos mange forskjellige psykologer for å få hjelp. Den eneste som virkelig har hjulpet meg med å kunne få tilbake et normalt liv, uten at mine psykiske problemer holder meg tilbake er Marianne. Hun er helt fantastisk! Tusen takk Marianne og Oslo legevakt vest for super pasient oppfølging.

Er helt fantastisk! ✨

Klinikk: Legevakt Vest Silurveien Skrevet

Marianne Hatle er en helt fantastisk lege og psykiater. Hun har en sånn profesjonell omsorg og varme, og hennes evne til å skape trygghet og tillit er helt unik! Hun har vært en match for meg og en «skreddersydd» hjelp. Det har vært livreddende!

Varm og imøtekommende.

Klinikk: Legevakt Vest Silurveien Skrevet

Etter å ha vært kasteball i det offentlige helsevesenet, var det veldig godt å komme til Psykiater Marianne Hatle. De siste årene var depresjonen tøff og jeg ønsket å prøve Ketamin. Det offentlige møtte meg med uvitenhet om denne behandlingen. Der man kunne få behandling,var det umenneskelig lang vente tid. Hatle gjorde dette mulig for meg. Etter første behandling merket jeg bedring. Jeg kom meg ut fra denne tunge depresjonen.