Nils Lykke

Plastikkirurg

Plastikkirurgi

Autorisasjon (1997)

Aleris Majorstuen Telefonnummer23 19 50 5023 19 50 ...
Sørkedalsveien 10B 0369 Oslo
Aleris Strømmen Telefonnummer63 80 03 3063 80 03 ...
Støperiveien 5 2010 Strømmen
Nils Lykke er plastikkirurg i Oslo og Lillestrøm

Siste vurderinger av Nils Lykke

Sett og ivaretatt

Klinikk: Aleris Plastikkirurgi Oslo Skrevet

Etter full mageplastikk har jeg fått tilbake figuren etter to fødsler. Følte meg godt ivaretatt og personalet var dyktige og profesjonelle

Skuffende

Klinikk: Aleris Strømmen Skrevet

Når man reiser til Aleris for konsultasjon forventer man å føle seg ivaretatt. Han var 25 min forsinket. Selve konsultasjonen var rask og helt grei. Men kunne vært bedre kommunikasjon. Litt for arrogant for meg. Fikk beskjed om at de ville ta kontakt med meg innen en uke for å avtale operasjon. Det gikk 14 dager uten at jeg hørte noe, så jeg ringte til han selv. Da skulle ha ta tak i dette og be de ringe meg asap. Nå er det gått 2 mnd og jeg har fortsatt ikke hørt noe. Dette til tross for at dette er en operasjon som jeg ikke burde vente for lenge med. Sikkert en veldig dyktig kirurg, men det vet jeg ikke så mye om. Velger å utføre operasjonen ett annet sted.

Flinke medarbeidere. Flott oppfølging.

Klinikk: Aleris Majorstuen Skrevet

Legen Nils Lykke har gjort en flott jobb. Jeg har fått tett oppfølging etter operasjonen. Legen ringe meg for å sjekke om at alt går bra med operasjonssåret.

Ikke fornøyd

Klinikk: Aleris Majorstuen Skrevet

To år siden mageplastikk og har fortsatt mye overflødig hud/overheng nederst på magen, noe en ikke ønsker etter å ha investert så mye i en slik operasjon. På kontroll ca ett og ett halvt år etter operasjonen var Nils Lykke enig i mine observasjoner og presterte til og med å si at han tidligere har vært alt for snill og gitt revisjon gratis til andre i samme situasjon som meg. Men for meg kunne han ikke gjøre det.
Jeg mener at når jeg som kunde ikke er fornøyd og ikke har fått resultat som avtalt og forventninger kirurgen gav, burde kirurgen finne en løsning. Nå irriterer jeg meg like ille om ikke mer, over magen slik som før operasjonen og hele poenget med operasjon er borte.
Arret i seg selv er tynt og fint, men plassering på hoften burde vært høyere da det syns på hoftene når man har på bikini. Jeg har også arr under navlen der «gammel» navle var, men det kunne vært fjernet mer hud og fett nederst.
Absolutt ikke resultatet jeg forventet etter en slik operasjon.

Dyktig og kunnskapsrik

Klinikk: Aleris Majorstuen Skrevet

Fornøyd med behandlingen jeg har fått, og den tette oppfølgingen. Jeg har følt meg ivaretatt og fått mine behov møtt.