Aleris Drammen

Albumsgate 9 3016 Drammen

Siste vurderinger av Aleris Drammen

Hyggelig og dyktig

Lege: Marit Catherine Orhagen Skrevet

Fikk utført en bukplastikk hos Dr. Orhagen, og er veldig fornøyd med opplevelsen fra start til slutt. Hun opplevdes som et vennlig og behagelig menneske, og en dyktig kirurg. Resultatet ble kjempebra og jeg kan trygt anbefale henne videre!

Dyktig og imøtekommende

Lege: Marit Catherine Orhagen Skrevet

Ble godt informert og ivaretatt før, under og etter operasjonen. Følte meg godt ivaretatt gjennom hele prosessen og er superfornøyde med sluttresultatet.

Veldig fornøyd med resultatet!

Lege: Marit Catherine Orhagen Skrevet

Fikk en god og trygg følelse ved første konsultasjon og Orhagen var tilgjengelig for spørsmål frem til operasjon. Hun fremstår som dyktig og gir en ærlig oppfatning av hva hun forventer av det endelige resultatet. Meget fornøyd med resultatet – det som måtte bli av arr er minimalt. Følte meg godt ivaretatt og kan anbefale henne!

Veldig god

Lege: Martin Polacek Skrevet

Martin Polacek har utført MPFL rekonstruksjon i mitt kne i mars 2023. jeg har fått, etter 30 år, stabil kne med vesentlig reduserte smerter (nesten ikke noen smerte i det hele tatt og det er glad nyhet siden mitt mål var et stabil kne). Vinter 2024 er tilbrakt på ski og jeg er meget glad at jeg var operert hos ham. Anbefales.

Følger ikke opp

Lege: Sevat Løkensgard Molven Skrevet

Min erfaring med Dr. Sevat Løkensgard Molven ved Aleris Drammen var dessverre ikke positiv.

Etter en operasjon han utførte, opplevde jeg betydelige smerter.

Da jeg kontaktet Aleris Drammen for hjelp, ble jeg fortalt at Dr. Molven ville ringe meg tilbake.

Dette løftet ble aldri innfridd. Jeg følte meg overlatt til meg selv i en tid med stor bekymring og smerte.

Jeg endte opp med å måtte søke akutt hjelp fra min fastlege.

Jeg forventet mer fra en privat aktør som Aleris og er skuffet over mangelen på ansvar og omsorg.