Oscar Ohene Asante

Oscar Ohene Asante er øre-nese-hals-lege i Oslo

Siste vurderinger av Oscar Ohene Asante

Trygg og kunnskapsrik lege

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

En trygg, kunnskapsrik lege som gir god veiledning og oppfølging. Han er også grundig, flink til å lytte og bruker god tid på meg som pasient. Får alltid time fort!

Utrolig flink og hyggelig lege

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Veldig hyggelig og flink lege. Forklarer godt hva han ser og gjør under undersøkelsen, dette gir tillit og man føler seg svært godt ivaretatt når man inntar undersøkelses stolen. Anbefaler han på det varmeste.

Tillitvekkende, vennlig og grundig

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Jeg anbefaler denne legen uten forbehold. Oscar gjennomførte en konsultasjon jeg opplevde som fokusert, grundig, med nok tid til mine spørsmål. Han var nøye med forklaringene og undersøkte om de ble forstått - også betydningen av symptomer og behandling. Kompetanse og omsorg i en kombinasjon det gjorde godt å møte. Opplevelsen av å bli sett og tatt på alvor har jeg med meg i dagene etter konsultasjonen.

Serviceminded og kunnskapsrik

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Sterk faglig og dyktig med pasienten. Svært positivt innstilt og «rett mann på rett plass». En positiv opplevelse å være pasient her.

Dyktig og grundig

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Asante var noe helt annet enn forventet. Jeg forventet en kjapp sjekk av ørene for så å bli sendt ut igjen. Der tok jeg grundig feil. Asante tok tak i hele sykdomshistorikken min og var meget grundig i sine undersøkelser. Man føler seg tatt seriøst og han lytter og lar ingenting gå til tilfeldigheter. Dette er den beste legen jeg har vært hos, og skulle ønske han var fastlege. Kan anbefales på det varmeste, dyktig, grundig, faglig oppdatert, lyttende og tiltakskraftig lege. Verdt hver krone!