Stein Helge Glad Nordahl

Privathospitalet - Fana Medisinske Senter

• Øre-, nese-, halssykdommer
  • Øre-nese-halssykdommer

1985

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Stein Helge Glad Nordahl er øre-nese-hals-lege i Bergen

Siste vurderinger av Stein Helge Glad Nordahl

Svært kunnskapsrik

Klinikk: Privathospitalet - Fana Medisinske Senter Skrevet

Var hos ham for utreding av svimmelhet en svært positiv opplevelse, han var faglig trygg i hele prosessen og tok seg god tid selv om timen da strakk seg inn i hans matpause

Stødig og hyggelig lege

Klinikk: Privathospitalet - Fana Medisinske Senter Skrevet

Har gått til ham i en 5 års periode for immunisering, medisinsk sett har jeg alltid fått gode svar på mine utfordringer. Han har vert noe forsinket innimellom men det er helt tydelig at dette skylles hans engasjement med alle pasienter hvor han tar den tiden det trengs.

Kan begynne å lytte mer på pasientene sine

Klinikk: Privathospitalet - Fana Medisinske Senter Skrevet

Det virker som han har veldig lyst til å hjelpe, men hvor han kanskje har en vei å gå er å virkelig høre på hva pasienten sier. Hvis pasienten sier det er tett et sted, så er det tett et sted. Vil begynne å gå til en annen øre nese hals lege siden problemene mine enda vedvarer.

Misfornøyd

Klinikk: Privathospitalet - Fana Medisinske Senter Skrevet

Ufattelig dårlig menneskelig behandling av pasient. Konsultasjonen før operasjon ble jeg møtt med «dette sier jeg bare en gang og jeg gjentar meg ikke». Meget arrogant og ufin fremtreden. Jeg kan nevne mye, men etter operasjon kom den verste opplevelsen.

Utmerket resultat

Klinikk: Privathospitalet - Fana Medisinske Senter Skrevet

Dr Nordahl klippet vår datter på 1 uke som bl.a. ikke kunne spise selv pga. veldig stramt tungebånd. Vi fikk et utmerket resultat. Ila neste dag med bedring de neste par dager hadde hun fått mobilitet i tungen og kunne amme og spise selv. Gikk fra mørke og frustrasjon til lys og glede. Kan ikke anbefale Dr. Nordahl nok.