Stein Helge Glad Nordahl

Privathospitalet - Fana Medisinske Senter

Øre-nese-halssykdommer

1985

Privathospitalet - Fana Medisinske Senter Telefonnummer55 92 22 2255 92 22 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tjernvegen 30 5232 Paradis
Stein Helge Glad Nordahl er øre-nese-hals-lege i Bergen

Siste vurderinger av Stein Helge Glad Nordahl

Kan begynne å lytte mer på pasientene sine

Klinikk: Privathospitalet - Fana Medisinske Senter Skrevet

Det virker som han har veldig lyst til å hjelpe, men hvor han kanskje har en vei å gå er å virkelig høre på hva pasienten sier. Hvis pasienten sier det er tett et sted, så er det tett et sted. Vil begynne å gå til en annen øre nese hals lege siden problemene mine enda vedvarer.

Misfornøyd

Klinikk: Privathospitalet - Fana Medisinske Senter Skrevet

Ufattelig dårlig menneskelig behandling av pasient. Konsultasjonen før operasjon ble jeg møtt med «dette sier jeg bare en gang og jeg gjentar meg ikke». Meget arrogant og ufin fremtreden. Jeg kan nevne mye, men etter operasjon kom den verste opplevelsen.

Utmerket resultat

Klinikk: Privathospitalet - Fana Medisinske Senter Skrevet

Dr Nordahl klippet vår datter på 1 uke som bl.a. ikke kunne spise selv pga. veldig stramt tungebånd. Vi fikk et utmerket resultat. Ila neste dag med bedring de neste par dager hadde hun fått mobilitet i tungen og kunne amme og spise selv. Gikk fra mørke og frustrasjon til lys og glede. Kan ikke anbefale Dr. Nordahl nok.

Høyt kompetansenivå

Klinikk: Privathospitalet - Fana Medisinske Senter Skrevet

Nordahl diagnostiserte og klippet bakre tungebånd og leppebånd hos baby på 5 måneder. Han tok oss på alvor og behandlet oss profesjonelt. Flink til å kommunisere, rask til å diagnostisere og behandle, med utmerket resultat.

Profesjonell og ryddig

Klinikk: Privathospitalet - Fana Medisinske Senter Skrevet

Kjempeflink øre nese hals lege som virkelig vet hva han snakker om. Passet på mine trøblete ører i mange år. Anbefales på det sterkeste. Faglig sterk og følger flott opp pasienter.