Profilbilde

Stein Helge Glad Nordahl

Profilbilde
Privathospitalet Fana Medisinske Senter

Dr. med. Stein Helge Glad Nordahl er en av 3 spesialister i Otorhinolaryngologi & hode hals kirurgi som jobber hos oss. Han har sin utdannelse fra Universitet i Oslo og var med på å etablere vårt sykehus.

Dr. Nordahl er svært godt renommert inne sitt fagfelt og har i en årrekke vært overlege ved Haukeland universitetssykehus der han har ledet nese / bihule kirurgisk seksjon. Han har i flere år også sittet i styret og har også ledet Norsk Forening for Otorhinolaryngologi og Hode Hals kirurgi. Han har siden 2016 hatt et professorat ved Universitet i Bergen og han har i en årrekke vært faglig leder av Nasjonal Kompetansetjeneste for vestibulære sykdommer. Han har en svært omfattende internasjonal publikasjonsliste av artikler og underviser leger i Norge og i utlandet. Han sitter i styret til Praktiserende legers forening som er en yrkesforening under Den norske legeforening.

Dr. Nordahl har også generell kirurgisk erfaring og han er ansvarlig for vår endoskopisk bihulekirurgi, nesekirurgi, kirurgi med ballongdilatasjoner, men utfører også en rekke andre kirurgiske og laser prosedyrer innenfor øre-nese-hals-feltet. Han er medisinsk ansvarlig overlege ved Privathospitalet Fana Medisinske Senter. Han er medlem av Den norske legeforening og Norsk forening for Otorhinolaryngologi & hode hals kirurgi.

Øre-, nese-, halssykdommer

Autorisasjon (1985)

Stein Helge Glad Nordahl er øre-nese-hals-lege i Bergen

Siste vurderinger av Stein Helge Glad Nordahl

Kunnskapsrik og flink

Klinikk: Privathospitalet Fana Medisinske Senter Skrevet

Jeg har slitt lenge med bihulene. Det har tatt veldig lang tid hos fastlegen å få noe som hjelper. Til slutt ble jeg henvist hit! Her fikk jeg time til operasjon en uke etterpå, og det takket være Nordahl. Han viser stor kunnskap og en «letthet» i samtalene, samtidig som han er rolig og nøye når det er viktig!

Effektiv og kunnskapsrik

Klinikk: Privathospitalet Fana Medisinske Senter Skrevet

Eg har operert bihuler hjå Stein H.G Nordahl. Har fått svært god oppfølging og han var svært tilgjengeleg når eg lurte på noko etter eg var komen heim og var nyoperert. Han sa at eg forstyrra ikkje og at det var hans oppgåve å passe på meg som sin pasient. Han hadde også på førehand sagt at eg kunne ringe han om det var noko.
Eg opplevde at det var trygt under operasjonen og at han er svært fagleg dyktig. Han følgjer opp med spm. som tidlegare har vore oppe og konstaterer at alt framleis stemmer.
Han er svært effektiv, hyggeleg og flink!

Profesjonell, kompetent og dyktig

Klinikk: Privathospitalet Fana Medisinske Senter Skrevet

Har hatt 2 operasjoner hos Nordahl. Jeg ble tattt på alvor og fikk en grundig vurdering og undersøkelse i forkant av videre behandling. Operert nesemuslinger og laser av mandler. Jeg har fått en ny hverdag med mindre plager, spesielt god effekt av laseroperasjon av mandler.

Inngrepene og forløpet var som forespeilet eller bedre/mildere.

Trygge og kunnskaps rike personale

Klinikk: Privathospitalet - Fana Medisinske Senter Skrevet

Hav vært plaget med tette bihuler i snart et år. Gikk veldig kjapt fra henvisning fra fastlegen var sendt til jeg fikk time til konsultasjon. Fra konsultasjon til operasjon gikk det 14 dager. Ble møtt av Dr Nordahl på operasjons dagen som gikk igjennom hva han skulle gjøre noe som beroliget meg. Opplevde trygghet under hele operasjonen og Dr Nordahl er en meget dyktig lege. Selv på kontroll etter operasjon er en meget godt tatt vare på. Kan bare anbefale Dr Nordahl til alle som har Ønh plager. Finner ikke dyktigere lege

Rolig og forståelsesfull

Klinikk: Privathospitalet Fana Medisinske Senter Skrevet

Utrolig grei og dyktig. Jeg fikk beskjed om at det var behov for å ha en bihuleoperasjon. Jeg var både engstelig og usikker for hele operasjonen. Da jeg kom tok Dr. Nordahl meg imot med et smil og roet raskt ned nervene mine ved at han forklarte tydelig hele prosessen som skulle foregå.

Operasjonen gikk veldig greit, og det var rett og slett ikke noe å grue seg over. Jeg vil anbefale Dr. Nordahl på det sterkeste, og om du får beskjed om behov for en bihuleoperasjon så anbefaler jeg virkelig å gjennomføre det. Operasjonen har forandret hverdagen min, og jeg er blitt så mye bedre.