Tom Inge Ørner

Plastikkirurg

Plastikkirurgi

Autorisasjon (1985)

Plastikkirurg1 AS Telefonnummer55 99 11 0055 99 11 ...
Sandslimarka 61-63 5254 Sandsli
Tom Inge Ørner er plastikkirurg i Bergen

Siste vurderinger av Tom Inge Ørner

Kunne ikke blitt mer fornøyd

Klinikk: Plastikkirurg1 AS Skrevet

Alle de ansatte er utrolig dyktige, vennlige og profesjonelle, og du føler deg veldig godt ivaretatt som pasient. Jeg er utrolig fornøyd med resultatet etter operasjon, og anbefaler Dr. Ørner på det sterkeste. Følte meg trygg hele tiden. Tett og god oppfølging og veldig lett tilgjengelighet dersom man skulle lure på noe.

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Plastikkirurg1 AS Skrevet

Etter nesten 10 år med Dr.Ørner forsetter jeg å anbefale ham videre. Han hjelper med både kosmetisk kirurgi, men også kosmetiske korreksjoner som skyldes andre helse grunn. Han er super dyktig og sier nei hvis han vet at han kan ikke oppfylle forventningene, samt. gir top oppfølgning til og med etter så mange år som har gått.
Super takknemlig!

Best i byen!

Klinikk: Plastikkirurg1 AS Skrevet

Veldig god opplevelse med Dr.Ørner og Plastikkirurg1. Seriøs, imøtekommende, informerende og opptatt av å gi best mulig resultat til den enkelte pasienten. Anbefaler virkelig å gå til Dr.Ørner hvis man ønsker brystoperasjon. Følte meg trygg og ivaretatt av alle på klinikken både før, underveis og etter operasjon. Jeg undersøkte mye i forkant hvem som var best på brystoperasjon og er nå utifra egen erfaring ikke i tvil om hvorfor Dr.Ørner er kjent for å være den beste i byen! Anbefales på det sterkeste.

Betryggende lege og god oppfølging

Klinikk: Plastikkirurg1 AS Skrevet

I 2019 gjennomførte jeg en brystforstørrelse med dr. Ørner. Hele prosessen fra konsultasjon, operasjon og frem til nå har jeg følt meg trygg og ivaretatt.

Jeg hadde gått til flere kirurger på konsultasjon før jeg bestemte meg. Valget falt på dr. Ørner fordi han var realistisk, og oppfylte ønsket mitt til punkt og prikke. Etter operasjonen fikk jeg nøye oppfølging, og en uke etter operasjonen var jeg redd jeg hadde fått en komplikasjon, og da fikk jeg time umiddelbart for å få det sjekket. Til tross for at dr. Ørner var fullbooket tok han seg tid til å undersøke og høre på beskymringen min.

Dr. Ørner, og selvsagt det fantastiske teamet rundt han, gjorde at dette ble en helt betryggende og god opplevelse.

Meget dyktig kirug

Klinikk: Plastikkirurg1 AS Skrevet

Jeg har hatt brystforstørrelse hos Tom Inge Ørner for ca 1 år siden. Er kjempe fornøyd med resultatet, personalet og oppfølging. Dr Ørner er en kjernekar og virkelig flink. Har følt meg i gode hender der. Har ikke hatt noen plager etter opprasjon og brystene er som mine egne, ikke harde men naturlige. Jeg har aldri angret på avgjørelsen og det er fordi den var nøye planlagt og gjennomtenkt. Anbefaler dr ørner og plastikkirug 1 Bergen på det varmeste.