Tormod Løve

Tormod Løve er fysikalsk medisiner i Porsgrunn

Siste vurderinger av Tormod Løve

En "ny" tilværelse.

Klinikk: Telemark Fysikalsk Medisin Skrevet

Etter flere år med smerter i overarmer og skuldre fikk jeg det råd av fastlegen min i 2015 å gå til Telemark Fysikalsk Medisin. Dr. Løve gjorde en inngående undersøkelse av både venstre og høyre side, og beskrev på en svært forståelig måte hva han/vi så på skjermen. Han tilrådde en kortisoninjeksjon i slimpose i venstre skulder, ettersom fysioterapi noen uker tidligere hadde gitt noe lindring og bedring på høyre side. Venstre side ble "førlig" og smertefri i løpet av noen uker. På høyre side vendte problemene tilbake etter et halvt år, og derfor ba jeg om samme behandling der i juni 2016. I dag - 6 uker seinere - kjenner jeg ingen smerter i noen av armene og kan gjøre arbeid og aktiviteter jeg tidligere bare kunne gjøre med gode doser av smertestillende i etterkant.

Den beste legen jeg har hatt!!!

Klinikk: Telemark Fysikalsk Medisin Skrevet

Man får den hjelpen man skal ha. Føler at man blir hørt og trodd.
Var der pga en tennisalbue i høst, etter utallige andre behandlere uten resultat. Fikk da kortison rett i leddet med ultralyd veiledning. Legen mente at jeg skulle ha god effekt av denne behandlingen. Hadde også det en stund. Men etter jul begynte armen å verke igjen. Har vært til og fra på jobb. Var på et hospital for noen dager siden, men fikk ingen hjelp der. Sendte derfor mail i min fortvilelse. Fikk til svar at denne legen kunne hjelpe meg med en tenotomi. Det er det jeg har fått i dag. Gleder meg til å kunne begynne å jobbe for fullt igjen,

I særklasse!

Klinikk: Telemark Fysikalsk Medisin Skrevet

Svært dyktig og utrolig flink til å forklare ting slik at man skjønner det!
Faglig sett min beste opplevelse noensinne innen helsearbeidere!
Kan yrygt anbefales, her blir du tatt vare på!

Totalt overlegen og laaangt framme!

Klinikk: Telemark Fysikalsk Medisin Skrevet

Tar pasienten seriøst, gode og raske vurderinger med effektive behandlingstiltak og råd for best mulig bedring. Her er pasient i gode hender!