Bestill time

Hudlege

Bestill time

Konsultasjon hudlege
Pris: 1590 kr

Førstegangskonsultasjon hos spesialist i hudsykdommer.
Innebærer vurdering av hudtilstand og type behandling. Ved vurderingen vil du få forespeilet valg av behandling, pris og ved behov for videre oppfølging av tilstanden din vil du få tilbudt en ny time/ kontrolltime. Tillegg for enkelte behandlinger, se egen prisliste.

I dag 27. apr I morgen 28. apr Man 29. apr Tir 30. apr Ons 1. mai

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (2002)

Siste vurderinger av Panagiota Mantaka

Trygg og meget kunnskapsrik .

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Var veldig fornøyd med legen
Tok meg på alvor og tok seg god tid Til å informere.Lyttet til meg og kom med gode råd.

Trygg, kunnskapsrik og behagelig

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Patty er en lege som tar hensyn til meg. Hun forsikrer seg hele tiden om at jeg har det bra, under hele behandlingen. Patty er en hudlege som jeg virkelig anbefaler.

Trygg og vennlig

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Hyggelig, meget behagelig og profesjonell. Følte meg godt ivaretatt og hun informerte godt under behandlingen. Anbefales på det varmeste!

Hører ikke etter

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Når jeg hadde min konsultasjon så fikk jeg inntrykk av at hun visste hva hun snakket om, men når jeg prøvde å si at jeg hadde andre problemer enn det som var typisk for min tilstand så virket det ikke som om hun hørte etter. Hun snakket over meg og sa mhm gjentatte ganger, men uten å gi meg svar på spørsmålene mine etter hun hadde bestemt seg for hva som var mitt problem. I etterkant har kremen jeg fikk hjulpet meg, men jeg har fortsatt de problemene som jeg nevnte som var utenfor normaliteten.

Trygg, ivaretatt og dyktig hudlege .

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Ka anbefales på det sterkeste . Følte meg godt ivaretatt , trygg og ble godt informert under behandlingen.Kjempe dyktig hud lege og de som var tilstede under behandlingen var så hyggelige. Kommer garantert tilbake