Profilbilde

Oslo City Legesenter AS

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (2002)

Siste vurderinger av Panagiota Mantaka

Trygg, ivaretatt og dyktig hudlege .

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Ka anbefales på det sterkeste . Følte meg godt ivaretatt , trygg og ble godt informert under behandlingen.Kjempe dyktig hud lege og de som var tilstede under behandlingen var så hyggelige. Kommer garantert tilbake

Omsorgsfull og dyktig

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

En behagelig og omsorgsfull lege som stiller raskt en riktig diagnose og setter i gang behandlingen.
Jeg slet med hudproblemer lenge, hadde vært hos flere hudleger uten noe særlig hjelp. Dr. Mantaka tok meg på alvor og umiddelbart satte i gang riktig for meg behandling.
Jeg kan absolutt anbefale henne som spesialist.

Trygg og kunnskapsrik.

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Som pasient(og sykepleier) opplevde jeg høy grad av trygghet og sikkerhet i møte med klinikk og hudlege med hensyn til coronavirus i disse tider. Og ikke minst en lege som var svært grundig, ga god faglig informasjon og var veldig tillitsvekkende, hyggelig og kunne løse mitt problem. En god opplevelse.

Hyggelig og kunnskapsrik

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Veldig hyggelig og profesjonell, tydelig og vennlig kommunikasjon. Hun setter raskt i gang behandlingen som trengs.
Jeg kan varmt anbefale henne!

Hyggelig, profesjonell, grundig

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

En grundig undersøkelse fra en hyggelig og veldig kompetent hudlege. Kommuniserte tydelig og vennlig. Minimalt med ventetid, og selv om hun ikke brukte mer enn oppsatt tid, føltes det ikke ut som om hast.