Profilbilde

Autorisasjon (2002)

Siste vurderinger av Panagiota Mantaka

Kunnskapsrik og svært hjelpsom

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Jeg ble imponert over hvor effektiv og dyktig Panagiota var. Hun ga meg diagnose og startet behandling med det samme, og brukte god tid på å fortelle om behandling og årsak til behandling. Absolutt verdt prisen.

Trygg og meget kunnskapsrik .

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Var veldig fornøyd med legen
Tok meg på alvor og tok seg god tid Til å informere.Lyttet til meg og kom med gode råd.

Trygg, kunnskapsrik og behagelig

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Patty er en lege som tar hensyn til meg. Hun forsikrer seg hele tiden om at jeg har det bra, under hele behandlingen. Patty er en hudlege som jeg virkelig anbefaler.

Trygg og vennlig

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Hyggelig, meget behagelig og profesjonell. Følte meg godt ivaretatt og hun informerte godt under behandlingen. Anbefales på det varmeste!

Hører ikke etter

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Når jeg hadde min konsultasjon så fikk jeg inntrykk av at hun visste hva hun snakket om, men når jeg prøvde å si at jeg hadde andre problemer enn det som var typisk for min tilstand så virket det ikke som om hun hørte etter. Hun snakket over meg og sa mhm gjentatte ganger, men uten å gi meg svar på spørsmålene mine etter hun hadde bestemt seg for hva som var mitt problem. I etterkant har kremen jeg fikk hjulpet meg, men jeg har fortsatt de problemene som jeg nevnte som var utenfor normaliteten.