Ekaterina M. Irgens

• Generell kirurgi
  • Urologi
  • Urologisk kirurgi

Autorisasjon (2001)

Kirurgi Vest Telefonnummer918 58 571918 58 5 ...
Nygårdsgaten 4 5015 Bergen

Siste vurderinger av Ekaterina M. Irgens

Anbefales på det sterkeste

Klinikk: Kirurgi Vest Skrevet

Utførte vasektomi hos Ekaterina, og hun var veldig profesjonell fra første stund. Hun la mye tid inn i å sørge for at jeg var helt sikker på at inngrepet skulle gjennomføres, og også å fortelle om risiko ved dette kirurgiske inngrepet.

Selve inngrepet ble gjort uten noe smerter, med radioen på, og løs og fin samtale. Følte meg hele tiden trygg og godt ivaretatt.

Generelle inntrykk er at Ekaterina tar den tiden det trengs for at pasienten hennes skal føle seg trygg, og at tiden ikke nødvendigvis er en faktor. Ikke like vanlig andre steder kanskje?

Uansett, Ekaterina anbefales på det sterkeste.

Veien til «trygg» hygge

Klinikk: Kirurgi Vest Skrevet

Søkte opp forskjellige kliniker - valget ble kirurgi vest. Dette var svært positivt og skikkelig profesjonelt utført. Jeg følte meg trygg og ivaretatt.
Vil virkelig anbefale Ekaterina.

Takk!

Interessert og kunnskapsrik

Klinikk: Kirurgi Vest Skrevet

Dette er en dyktig lege på alle områder. Hun tar seg god tid til å lytte hva du har å si, i tillegg til å vise stor interesse. Hun stiller de riktige spørsmålene og får deg til å virke viktig istedenfor irriterende (som mange leger gjør). Hun fremstår faglig veldig solid, og tar undersøkelser nøye og på alvor. Veldig hyggelig å være hos henne, og gitt meg mye hjelp. Anbefales på det sterkeste.

Ærlig og profesjonell.

Klinikk: Kirurgi Vest Skrevet

Jeg har gjennomført vasektomi her.

Ekaterina er veldig dyktig.
Hun anbefalte å tenke meg godt om på grunn av relativ ung alder.
Dette er et godt tegn da det viser at hun ikke er ute etter profitt på andres bekostning og det legger et godt grunnlag til å kunne stole på henne.
Hun gikk gjennom og forklarte i detalj hele prosedyren og hva jeg kunne forvente i etterkant.
Hun svarte på alle mine spørsmål og jeg følte meg i trygge hender hele tiden.
Risiko ble også gjennomgått slik at jeg kunne ta en veloverveid beslutning.

Ingen skjulte kostnader, og en skikkelig profesjonell behandling.

Jeg valgte lokal bedøvelse og hadde ingen smerter under operasjonen.
Etter noen timer når bedøvelsen gikk ut så var det litt ubehagelig, men det sov jeg av meg.
Kunne sikkert tatt det bort med en paracet også, men jeg er glad jeg tok fri resten av dagen.
De neste 10 dagene var jeg veldig forsiktig i bevegelsene. For hvis jeg glemte meg og løp ned trappen f.eks. så var det ubehagelig og ømt.
Etter ca. 10 dager var det som om ingenting hadde skjedd.

Hvis man har tatt denne beslutningen så er dette absolutt rett sted å gjennomføre det på.

10/10 ville snippet igjen.

Fantastisk kirurg og medmenneske

Klinikk: Kirurgi Vest Skrevet

Etter hyggelig kontakt på e-post og telefon, der alle spørsmål ble besvart utfyllende og innen kort tid, ble det etterhvert over 6 timer "under kniven" med lokalbedøvelse. 7 år gammel sterilisering (av en annen kirurg) ble reversert og prøvene i ettertid viser ingen spor fra gammelt inngrep. Resultatet er en gravid samboer, helt ubeskrivelig. Følte meg 100% trygg og godt ivaretatt både psykisk og fysisk under hele prosessen. Anbefaler denne urologen på det sterkeste, det flotteste medmenneske og den beste kirurgen jeg noensinne har møtt.