Profilbilde

Lisens (2013)

Siste vurderinger av Linda Johansen

Rolig og kunnskapsrik

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Var dyktig og tok forbehold tidlig om at jeg hadde noe mer behov for smertelindring så alt i alt en fin opplevelse med tanke på situasjonen! Går hit igjen 😁

Flink og profesjonell

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Veldig flink dame. Oppfatter henne som profesjonell og imøtekommende. Hun er flink til å lytte, informere og også til å ta meg og min problemstilling på alvor. Anbefaler henne på det sterkeste, spesielt hvis man har hatt dårlig erfaring med gynekologer tidligere.

Veldig flink og empatisk

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Linda som gynekolog. Hun er flink, lytter til meg og forklarer godt når jeg er usikker på noe. Anbefales

Hyggelig og profesjonell

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Denne legen møter pasientene på en hyggelig måte og virker trygg og effektiv under konsultasjon. Anbefales.

Forhastet og brå

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Linda var veldig rask, var ute på 10 minutter. Selv om hun utførte de nødvendige undersøkelsene satt jeg igjen med en følelse av det ikke var verdt pengene. Hun utførte undersøkelsene raskt og forklarte ikke i forkant før hun utførte handlingen. Jeg hadde aldri vært hos gynekolog før, og hun utførte undersøkelsene for brått. Kommer nok ikke til å gå til henne igjen.