Profilbilde

Lisens (2013)

Siste vurderinger av Linda Johansen

Kjapt og greit

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Rask og grundig undersøkelse hos Linda. Det jeg likte best var at jeg slapp å spørre om hva jeg skulle testes for.
Hele besøket bar preg av at hun hadde mye erfaring og var veldig rutinert. Fikk time på dagen!

Profesjonell og omsorgsfull

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Linda er en veldig dyktig og trygg lege. Hun lytter til pasienten, er forståelsesfull og nøyaktig. Når man kommer til Linda blir man tatt vare på. Jeg opplever Linda og hennes kollegaer som svært profesjonelle og Oslo City Legesenter får mine varmeste anbefalinger.

Ekstremt skuffet og lite ivaretatt

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Jeg har her lest gode vurderinger av henne, og jeg må dessverre selv si at jeg hadde en forferdelig dårlig opplevelse. Jeg har aldri følt meg så lite ivaretatt hos en gynekolog og aldri følt meg så dårlig etter et gynekologbesøk. Timen var forsinket med 15 minutter - i seg selv helt uproblematisk. Men da jeg endelig fikk komme inn følte jeg at hun ikke brukte noe tid på å høre problemene mine, maks to minutter. Jeg følte rett og slett at hun skulle ta igjen tapt tid fra forrige kunde. Jeg gikk inn som pasient og forventet god behandling, og opplevelsen sto ikke til forventningene da jeg føler jeg betalte altfor mye (!) for at hun brukte maks ti minutter på meg totalt. Timen endte med at jeg fikk beskjed om at resultatene skulle komme om ca 7 dager i Digipost. Det har nå gått tre uker uten svar og jeg er ordentlig skuffet. Hun er sikkert en dame med mye kunnskap og god erfaring, men behandling hos henne ville jeg ikke anbefalt noen som helst. Det er synd, ettersom det er særlig viktig med god kundebehandling hos gynekolog - og her sviktet det virkelig.

Veldig fornøyd

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Var på tidlig ultralyd ifbm. svangerskap (vaginal ultralyd). Jeg som egentlig har gynekologskrekk og hadde grudd meg, opplevde det som veldig greit og enkelt å gjennomføre. No big deal liksom.
Følte meg veldig godt ivaretatt.

(De to damene i luken i venteværelset var ikke særlig imøtekommende, men det er ikke dem jeg gikk dit for).

Utrolig fornøyd!

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Super effektiv og bra gynekolog. Trygg og flink! Anbefaler Linda Johansen til alle jeg kjenner. Kurerer all skrekk for denne undersøkelsen som for de fleste kvinner føles ubehagelig.