Profilbilde

Linda Johansen

Profilbilde
Oslo City Legesenter AS

Ukjent

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Siste vurderinger av Linda Johansen

Alltid fornøyd!

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Hver gang er jeg hos henne føler jeg meg trygg og vet at hun er veldig nøye. Hun tar nødvendige tester hvis noe er mistenkelig. Testresultatene kommer hjemme med resept for medisinene hvis det trenges. Alltid går til henne!

ANBEFALES!!!

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Jeg gikk til Linda Johansen for symptomer, smerter og plager som ikke har blitt tatt på alvor/utredet av fastlege. Hun fant ut hva som var årsaken, og det har betydd alt for min hverdag. Hun tok meg seriøst, har høy faglig kompetanse og er en lege som ser pasientene sine!
Utredning og behandling har gått fort, og jeg har hele tiden blitt oppdatert og informert. Jeg kan ikke annet enn å si takk til denne legen!
Man betaler litt ekstra hos Oslo City legesenter, men man møtes av vennlige, profesjonelle og kunnskapsrike personer som virkelig vil hjelpe!!
TUSEN TAKK!!

Enkelt, punktlig, kjapt

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Lett tilgjengelig med priser og bestilling av tlme på nett. Jeg måtte flytte timen rett før, og ringte dem, og fikk utsatt i 2 timer. selvsagt veldig fornøyd med det. punktlig ifht tid, fin behandling og gikk raskt!

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Linda var veldig flink. Vi er veldig fornøyde og glad for at vi bestilte time hos henne. Vi fikk svar på der vi lurte og hun fortalte oss mye vi ikke visste.
Anbefales ;-)

Flink og hyggelig

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

jeg fikk utført tidlig ultralyd og Linda var hyggelig og kunnskapsrik og vi fikk den informasjonen vi trengte