Linda Johansen

Oslo City Legesenter AS

Ukjent

Oslo City Legesenter AS Telefonnummer21 08 01 0121 08 01 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Stenersgata 1 0050 Oslo

Siste vurderinger av Linda Johansen

Absolutt anbefales ikke

Fikk blødning.
Bestilte time og fikk samme dag.
Hun undersøkte meg og sa at barne har væske i hodet.
Jeg ble videre henvist til Ullevål.
Det stemte ikke i det hele tatt. Grunn for blødning var koagulasjon som gikk bort.
Jeg fikk nesten depresjon mens jeg ventet på neste undersøkelse.
Absolutt ikke dra til henne. Kan ikke jobben sin!

Erfaren, nøye og hyggelig !

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Vår andre gang på ultralyd hos denne gynekologen. Rolig, blid og sympatisk . Tok seg god tid - nøye gjennomgang ved ultralyd i uke 12. Hun kan absolutt anbefales!

Jeg fraråder alle å besøke henne

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Jeg skulle på tidlig ultralyd til henne da jeg var bekymret for barnet i magen min. Det var en undersøkelse rett og slett fort bli beroliget. Måten jeg ble tatt i mot er helt forkastelig. Null forståelse og empati. Fikk inntrykk av at hun synes jeg var hysterisk som var der. Jeg fraråder alle å dra dit.

Anbefaler ikke

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Dårlig tid, undersøkelse inkludert mange spørsmål var over på 5 minutter. Brutal, har fortsatt vondt nå flere timer senere. Forklarte ikke hva hun gjorde og hvorfor. Neste gang velger jeg en annen.

Forferdelig opplevelse

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Noe av det verste jeg har vært med på. En tidlig ultralyd hvor hun ga uklare men til dels nedslående nyheter. Uklart hvordan vi skulle takle det og hva som egentlig var hennes konklusjon. Hun virket mest opptatt av å si at hun «dessverre» (hennes ord) ikke kunne henvise til utskraping da det fremdeles var hjerteaktivitet. Ufølsom, kald, kort og utydelig. Ingen empati for oss i en krevende og forvirrende situasjon. Virket også til å ha dårlig tid, så selve undersøkelsen var over på ti minutter. Helt grusom opplevelse, og dette skyldes i hovedsak legen.