Bestill time

Lege

Bestill time

Konsultasjon gynekologi
Pris: 990 kr

Konsultasjon for alle typer problemstillinger ved avdeling for gynekologi.

Eventuelle tillegg: Prøver (totalpris uavhengig av antall) - kr 290
Ultralyd - kr 290
Kolposkopi - kr 290

I dag 24. apr I morgen 25. apr Fre 26. apr Lør 27. apr Søn 28. apr

Lisens (2013)

Siste vurderinger av Linda Johansen

Trygg og hyggelig

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Ble tatt i mot på en hyggelig måte, fikk bra behandling som gikk fort og smertefritt. Fikk og tilbud om celleprøve når jeg først var der. Anbefales!

Kunnskapsrik og hyggelig gynekolog

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Profesjonell og informativ. Følte meg veldig godt ivaretatt. Undersøkelsen var rask, effektiv og fullstendig smertefri.

Dyktig og rutinert

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Linda er dyktig og rutinert i faget sitt. Forteller ting så som de er uten å gå rundt grøten. Effektiv

Profesjonelt, effektivt, grundig

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

En fin opplevelse fra man kom inn døren! Ble tatt svært godt i mot av helsesekretærene, ingen venting på lege, effektiv, informativ, trygg og hyggelig konsultasjon!

Effektiv, ålreit - ikke spesielt empatisk

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Hun kunne jobben sin, og var veldig rask. Men jeg kommer nok ikke tilbake. Når jeg bestilte informerte jeg om at jeg er veldig redd, samme når jeg kom inn, uten at det så til å påvirke henne. Kalte meg også for "stor jente" - skal ikke ha tynn hud for å gå hit nei! Det var svaret hennes for et spørsmål angående prevensjonen min, vet ikke helt om jeg kaller det et svar.

Det gjorde ikke vondt. MEN selve opplevelsen var ukomfortabel for oss som tar første/andre celleprøve. Ingen forheng som fikk henge mens jeg tok av meg eller på meg. Kun det billigste av papir, bind osv. Følte meg litt som en vare på et bånd, ingen menneskelig kontakt her.

Medisinsk er hun god, men for 1400 kroner er det ikke i nærheten av hva jeg kunne tenke meg. Går nok neppe tilbake. Tror man få en mye hyggeligere opplevelse når man er redd flere andre steder, inkludert fastlegen.