Martin Enger

Oslo Hudlegesenter
37 år

Hud og veneriske sykdommer

2009

Oslo Hudlegesenter Telefonnummer22 03 21 0022 03 21 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Wergelandsveien 1 0167 Oslo
Martin Enger er hudlege i Oslo

Siste vurderinger av Martin Enger

kunnskapsrik, engasjert, hyggelig

Klinikk: Oslo Hudlegesenter Skrevet

Følte han tok meg seriøst og ga god informasjon om bivirkninger ved ulike medisiner, veldig fint at han forklarer ting og hvorfor ting er som de er, ble anbefalt han av en venn, og angrer ikke på at jeg kom hit.

Norges beste lege?

Klinikk: Oslo Hudlegesenter Skrevet

Er en av de beste legene jeg har møtt. Tar seg god tid, forklarer, lytter og virker svært kunnskapsrik. Anbefales!!

Initiativrik og flink lege

Klinikk: Oslo Hudlegesenter Skrevet

Forutseende og utforskende og nysgjerrig. Tar seg god tid til å forklare og slå opp hvis noe er uklart. Kommer med gode forslag til løsninger og ikke minst kreative løsninger. Tar initiativ til mer enn hva man kan forvente på en legetime. Fikser gjerne opp i flere ting i løpet av samme legetime, effektivt og veldig greit! Har godt humør og empatisk innstilling! Kommer tilbake hit.

Kunnskspsrik, lyttende, ærlig og varm

Klinikk: Oslo Hudlegesenter Skrevet

Martin Enger er en av de beste legene jeg har vært borti. Så ærlig, varm, lyttende, kunnskapsrik, forståelsesfull og morsom.

Engasjert, kunnskapsrik, bra service

Klinikk: Oslo Hudlegesenter Skrevet

Gikk til han pga hårtap, fikk god informasjon om behandling og ulike alternative behandlinger. Han er engasjert og lar deg forklare din situasjon og kommer med gode råd og informasjon.