Martin Enger

Oslo Hudlegesenter
37 år

Hud og veneriske sykdommer

2009

Oslo Hudlegesenter Telefonnummer22 03 21 0022 03 21 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Wergelandsveien 1 0167 Oslo
Martin Enger er hudlege i Oslo

Siste vurderinger av Martin Enger

Engasjert, kunnskapsrik, bra service

Klinikk: Oslo Hudlegesenter Skrevet

Gikk til han pga hårtap, fikk god informasjon om behandling og ulike alternative behandlinger. Han er engasjert og lar deg forklare din situasjon og kommer med gode råd og informasjon.

Utrolig hyggelig, respektfull, kunnskapsrik

Klinikk: Oslo Hudlegesenter Skrevet

Hyggeligste legen jeg har møtt ,energi rik og lar deg forklare din situasjon. Tar problemet seriøst og kommer med løsninger, ingen stress med tid, følte meg godt ivaretatt av alle ansatte, spesielt Martin. Håper han fortsetter slik.

Hudlege som jeg kan anbefale på det sterkeste

Klinikk: Oslo Hudlegesenter Skrevet

Dyktig og kunnskapsrik hudlege. Vet hva som er viktig for pasienten og jeg føler meg utrolig godt ivaretatt. Har vært hos han tre ganger i løpet av to år, og har aldri sett tilbake. Enger er også vennlig og kan slå inn en humoristisk tone, noe jeg liker godt :)
Skal du for første gang til privat hudlege, ville jeg rett blikket mot Oslo Hudlegesenter. Dette er et godt startsted, og jeg kan med sannsynlighet si at du blir fornøyd.

Trygg og utrolig hjelpsom

Klinikk: Oslo Hudlegesenter Skrevet

Veldig kunnskapsrik, rolig og behagelig.

Føler man blir lyttet til og får den hjelpen/ informasjonen som er nødvendig. Anbefales!

Fantastisk lege!

Klinikk: Oslo Hudlegesenter Skrevet

Ble ikke tatt alvorlig av fastlegen og bestilte derfor time hos Enger. Kunne ikke vært mer fornøyd med mitt besøk. Han er både humoristisk og utstråler et genuin interesse for hvordan jeg hadde det og faglig kompetanse. Anbefales på det varmeste!