Martin Enger

Martin Enger er hudlege i Oslo

Siste vurderinger av Martin Enger

Meget god lege

Klinikk: Oslo Hudlegesenter Skrevet

Martin Enger er interessert, lyttende, sympatisk, entusiastisk i faget og grundig i sine undersøkelser. Han tar seg tid, men er samtidig effektiv, slik at man får undersøkt og snakket om flere ting i samme time. Man føler ikke at man er til bry, men at legen er oppriktig interessert og bryr seg om pasienten. Anbefales.

Mest kunnskapsrike legen jeg noensinne har vært hos

Klinikk: Oslo Hudlegesenter Skrevet

Hadde full tiltro til kunden og har ekstrem kunnskap innenfor sitt fagfelt. Tar seg tid til å lytte og er interessert av å stille rett diagnose. Har vært hos x antall klinkikker før jeg kom til Martin, men ingen har gitt meg så innholdsrik og utfyllende informasjon

En lege jeg anbefaler på det sterkeste. Man finner ikke en bedre lege.

Personalet yter også topp service og er hyggelige.

Kan varmt anbefales!

Klinikk: Oslo Hudlegesenter Skrevet

Dyktig, varm og meget behjelpelig lege, som lytter nøye og besvarer alle spørsmål, og yter service langt over hva som er forventet.

Jeg kom til legen med to spørsmål/problemer, og fikk løst fire :)

I tillegg fornøyd med klinikken som har enkel timebestilling online og hyggelig velkomst i venterommet.

Veldig fornøyd

Klinikk: Oslo Hudlegesenter Skrevet

Martin lytter, har godt humør og er veldig dyktig og effektiv vil jeg si. Jeg har vært hos han flere ganger. Er i samme bransje og er sykepleier selv så jeg sender mine pasienter til han fordi jeg vet de blir fornøyd-godt å ha en stabilt dyktig og blid hudlege å anbefale både familie kjente og mine kunder/pasienter. Føles trygt å si gå til Martin Enger både med tanke på kunnskap, imøtekommenhet, og tid.

Svært dyktig!

Klinikk: Oslo Hudlegesenter Skrevet

For en mann! Utrolig kunnskapsrik, tilstede og fokusert. Tar seg svært god tid og sjekker og forklarer alt nøye. Ingen hastverk med Martin. Veldig trygg, stabil og engasjert!