Anne Birgitte Thomas Nordal

Hudklinikken

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (2009)

Hudklinikken Telefonnummer23 35 58 5023 35 58 ...
Youngstorget 2B 0181 Oslo
Anne Birgitte Thomas Nordal er hudlege i Oslo

Siste vurderinger av Anne Birgitte Thomas Nordal

Meget kompetent og tillitsvekkende

Klinikk: Hudklinikken Skrevet

Utrolig dyktig lege. Lyttende, løsningsorientert, effektiv og meget kompetent. Anbefaler henne på det aller varmeste.

Trygg, empatisk og kunnskapsrik

Klinikk: Hudklinikken Skrevet

Anne Birgitte tok meg på alvor, fikk stilt riktig diagnose og ga ikke opp før vi fant en god behandling. Hun er den tredje hudlegen jeg har vært hos, og den første som virkelig har hjulpet! Anne Birgitte er i tillegg veldig empatisk - det er alltid hyggelig å komme innom! Det er også lett å få kontakt med henne og få raskt svar ved oppfølgingsspørsmål. For en som synes det er gøy med hudpleieprodukter for det kosmetiske, er det også veldig verdifullt at Anne Birgitte selv har interesse for og kunnskap om dette og med sin hudlegekompetanse kan veilede på hva som er trygt av aktive ingredienser gitt diagnosen man har. Hun har gitt gode produktanbefalinger ved forespørsel, uten at hun på noen måte har lagt et press på å kjøpe noe. Jeg kan varmt anbefale Anne Birgitte!

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Hudklinikken Skrevet

Jeg føler meg trygg og ivaretatt som pasient, med en lege som innehar så mye kunnskap, erfaring og empati.

Imøtekommende og dyktig

Klinikk: Hudklinikken Skrevet

Jeg opplevde dr. Nordal som en veldig dyktig og imøtekommende lege. Jeg ble godt ivaretatt og fikk god hjelp.

Behagelig og kyndig

Klinikk: Hudklinikken Skrevet

Anne Birgitte har vært til stor hjelp ved diagnose og videre oppfølgning, da jeg plutselig fikk hudproblemer /allergi som voksen. Hun er behagelig og oppleves som trygg og kyndig. For meg har det vært flott at hun også har vært proaktiv, slik at jeg raskets mulig fikk behandling i en prekær situasjon. Jeg kan anbefale Anne Birgitte på det varmeste.