Hudklinikken

Youngstorget 2B 0181 Oslo

Siste vurderinger av Hudklinikken

Trygg og kunnskapsrik hudlege

Lege: Jon Langeland Skrevet

Jeg går med års mellomrom til laserbehandling av alderdomsflekker hos dr.Langeland.
Kan absolutt anbefale han flink og behagelig vesen.
Kommentar fra pensjonert hudlege

Veldig flink hudlege

Lege: Jon Langeland Skrevet

Jeg gikk til Jon Langeland med sønnen min pga alvorlig akne. Han hadde da blitt behandlet av fastlege i flere år med div kremer og antibiotika, noe som ikke hjalp. Etter flere år med problemhud ringte vi Jon Langeland og fikk time. Det var rett på Isotretinoin, som i media ser ut som en tøff kur. Sønnen min begynte på den, og har fått et nytt liv. I ettertid har han anbefalt kuren til flere venner som alle har hatt bra resultat. Det er det eneste som virker mot alvorlig akne, og burde vært tilgjengelig via fastlegen. Noe det ikke er. Det er så mange som kunne fått et nytt liv med denne behandlingen, og den burde være tilgjengelig for alle. Sønnen min er evig takknemlig for hjelpen han fikk hos Jon Langeland.

Meget kompetent og tillitsvekkende

Lege: Anne Birgitte Thomas Nordal Skrevet

Utrolig dyktig lege. Lyttende, løsningsorientert, effektiv og meget kompetent. Anbefaler henne på det aller varmeste.

Trygg, empatisk og kunnskapsrik

Lege: Anne Birgitte Thomas Nordal Skrevet

Anne Birgitte tok meg på alvor, fikk stilt riktig diagnose og ga ikke opp før vi fant en god behandling. Hun er den tredje hudlegen jeg har vært hos, og den første som virkelig har hjulpet! Anne Birgitte er i tillegg veldig empatisk - det er alltid hyggelig å komme innom! Det er også lett å få kontakt med henne og få raskt svar ved oppfølgingsspørsmål. For en som synes det er gøy med hudpleieprodukter for det kosmetiske, er det også veldig verdifullt at Anne Birgitte selv har interesse for og kunnskap om dette og med sin hudlegekompetanse kan veilede på hva som er trygt av aktive ingredienser gitt diagnosen man har. Hun har gitt gode produktanbefalinger ved forespørsel, uten at hun på noen måte har lagt et press på å kjøpe noe. Jeg kan varmt anbefale Anne Birgitte!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Anne Birgitte Thomas Nordal Skrevet

Jeg føler meg trygg og ivaretatt som pasient, med en lege som innehar så mye kunnskap, erfaring og empati.