Hudklinikken

Youngstorget 2B 0181 Oslo

Siste vurderinger av Hudklinikken

Fantastisk dyktig og flink

Lege: Anne Birgitte Thomas Nordal Skrevet

En hudlege man virkelig kan anbefale, nøye og kjempe flink. Lytter og tar godt vare på pasienten, følger opp og er utrolig hyggelig. Man føler seg så trygg og vet at hun virkelig kan jobben sin. Er så fornøyd og vil virkelig gi all ros til denne hudlegen. Anbefaler hun til alle som trenger en hjelpende hånd fra en hudlege :)

Dyktig, kunnskapsrik og hyggelig

Lege: Caroline Strandhagen Skrevet

Caroline er en svært dyktig hudlege som tar alle problemer på alvor. Hun er imøtekommende, blid og omsorgsfull. Jeg føler meg alltid ivaretatt. Hun er også svært effektiv uten at det går utover behandlings kvaliteten. Har fått hjelp med hudproblemer samt behandling av hyperhidrose. Svært fornøyd etter alle behandlinger. Anbefales på det sterkeste!

Imøtekommende, profesjonell og faglig dyktig

Lege: Anne Birgitte Thomas Nordal Skrevet

Kan på sterkeste anbefale Anne Birgitte. Hun er imøtekommende, faglig dyktig og ser pasienten.
Etter timene jeg har hatt føler jeg meg forstått, sett og at mine problemer er tatt på alvor og fått en behandling.

Grundig og dyktig

Lege: Anne Birgitte Thomas Nordal Skrevet

Dr. Anne Birgitte Nordal kan anbefales på det aller sterkeste! Jeg er ikke en som har for vane å skrive anmeldelser, men nå er det virkelige en som fortjener det. Ved flere anledninger har jeg vært hos Anne, både for meg selv og mine barn. Du møtes med et fokus på løsning, grundighet og faglig dyktighet hver gang. Min yngste sønn har slitt med store eksem- og hudproblemer, som ingen har klart å få bukt med.
Anne ga ikke opp, jobbet systematisk med
behandling og god oppføling.
Det har ført til at han nå er eksemfri.
Her møter du en hudlege som tar store og små problemer på alvor.

Meget kompetent og tillitsvekkende

Lege: Anne Birgitte Thomas Nordal Skrevet

Utrolig dyktig lege. Lyttende, løsningsorientert, effektiv og meget kompetent. Anbefaler henne på det aller varmeste.