Hudklinikken

Youngstorget 2B 0181 Oslo

Siste vurderinger av Hudklinikken

Alltid god opplevelse

Lege: Jon Langeland Skrevet

Jeg har vært pasient på Hudklinikken i mange år, og vært hos flere av hudlegene. Oppleves alltid profesjonelt, og føler meg veldig trygg på at både vurderingen og behandlingen er riktig. Vil aldri gå noe annet sted og kan anbefales på det sterkeste!

Imøtekommende og dyktig

Lege: Anne Birgitte Thomas Nordal Skrevet

Jeg opplevde dr. Nordal som en veldig dyktig og imøtekommende lege. Jeg ble godt ivaretatt og fikk god hjelp.

Behagelig og kyndig

Lege: Anne Birgitte Thomas Nordal Skrevet

Anne Birgitte har vært til stor hjelp ved diagnose og videre oppfølgning, da jeg plutselig fikk hudproblemer /allergi som voksen. Hun er behagelig og oppleves som trygg og kyndig. For meg har det vært flott at hun også har vært proaktiv, slik at jeg raskets mulig fikk behandling i en prekær situasjon. Jeg kan anbefale Anne Birgitte på det varmeste.

Den beste

Lege: Anne Birgitte Thomas Nordal Skrevet

Anne Birgitte har noe som ikke alle har: hun bryr seg om pasientene sine både under og etter behandling. Hun er sympatisk, interessert og veldig flink. Definitvt den beste jeg har møtt. Anbefalles!

Fantastisk hudlege

Lege: Anne Birgitte Thomas Nordal Skrevet

Anne er den beste hudlegen jeg har vært hos. Hun tar seg tid til kundene sine og er veldig informativ underveis. Jeg føler at jeg er i trygge hender når jeg er hos henne og jeg får masse gode råd underveis. Anbefales på det sterkeste!