Hudklinikken

Youngstorget 2B 0181 Oslo

Siste vurderinger av Hudklinikken

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Anne Birgitte Thomas Nordal Skrevet

Jeg føler meg trygg og ivaretatt som pasient, med en lege som innehar så mye kunnskap, erfaring og empati.

Profesjonell og imøtekommende

Lege: Jon Langeland Skrevet

Mitt inntrykk av dr. Langeland er at han er en faglig svært dyktig og veldig hyggelig lege. I mitt møte med ham følte jeg meg godt ivaretatt og i gode hender fra første stund. Han var flink til å forklare hva han mente og gjorde, slik at jeg var helt trygg under inngrepet. Resultatet er jeg også strålende fornøyd med.

Alltid god opplevelse

Lege: Jon Langeland Skrevet

Jeg har vært pasient på Hudklinikken i mange år, og vært hos flere av hudlegene. Oppleves alltid profesjonelt, og føler meg veldig trygg på at både vurderingen og behandlingen er riktig. Vil aldri gå noe annet sted og kan anbefales på det sterkeste!

Imøtekommende og dyktig

Lege: Anne Birgitte Thomas Nordal Skrevet

Jeg opplevde dr. Nordal som en veldig dyktig og imøtekommende lege. Jeg ble godt ivaretatt og fikk god hjelp.

Behagelig og kyndig

Lege: Anne Birgitte Thomas Nordal Skrevet

Anne Birgitte har vært til stor hjelp ved diagnose og videre oppfølgning, da jeg plutselig fikk hudproblemer /allergi som voksen. Hun er behagelig og oppleves som trygg og kyndig. For meg har det vært flott at hun også har vært proaktiv, slik at jeg raskets mulig fikk behandling i en prekær situasjon. Jeg kan anbefale Anne Birgitte på det varmeste.