Hudklinikken

Youngstorget 2B 0181 Oslo

Siste vurderinger av Hudklinikken

Grundig og dyktig

Lege: Anne Birgitte Thomas Nordal Skrevet

Dr. Anne Birgitte Nordal kan anbefales på det aller sterkeste! Jeg er ikke en som har for vane å skrive anmeldelser, men nå er det virkelige en som fortjener det. Ved flere anledninger har jeg vært hos Anne, både for meg selv og mine barn. Du møtes med et fokus på løsning, grundighet og faglig dyktighet hver gang. Min yngste sønn har slitt med store eksem- og hudproblemer, som ingen har klart å få bukt med.
Anne ga ikke opp, jobbet systematisk med
behandling og god oppføling.
Det har ført til at han nå er eksemfri.
Her møter du en hudlege som tar store og små problemer på alvor.

veldig fleksibelt timebestilling, kompetent og vennlig

Lege: Jon Langeland Skrevet

har hatt spider nävi på nesa. fikk laserbehandling av karoline strandhagen.
den røde flekken skulle forsvinne i løpe av 4 uker.
og det har den gjort. hadde allerede en avtale nr. 2 avtalt. men den var ikke nødvendig. nå er flekken vekk og nesa som før. tusen takk! neste gang skal jeg komme før den ble så stor.

Trygg og kunnskapsrik hudlege

Lege: Jon Langeland Skrevet

Jeg går med års mellomrom til laserbehandling av alderdomsflekker hos dr.Langeland.
Kan absolutt anbefale han flink og behagelig vesen.
Kommentar fra pensjonert hudlege

Veldig flink hudlege

Lege: Jon Langeland Skrevet

Jeg gikk til Jon Langeland med sønnen min pga alvorlig akne. Han hadde da blitt behandlet av fastlege i flere år med div kremer og antibiotika, noe som ikke hjalp. Etter flere år med problemhud ringte vi Jon Langeland og fikk time. Det var rett på Isotretinoin, som i media ser ut som en tøff kur. Sønnen min begynte på den, og har fått et nytt liv. I ettertid har han anbefalt kuren til flere venner som alle har hatt bra resultat. Det er det eneste som virker mot alvorlig akne, og burde vært tilgjengelig via fastlegen. Noe det ikke er. Det er så mange som kunne fått et nytt liv med denne behandlingen, og den burde være tilgjengelig for alle. Sønnen min er evig takknemlig for hjelpen han fikk hos Jon Langeland.

Meget kompetent og tillitsvekkende

Lege: Anne Birgitte Thomas Nordal Skrevet

Utrolig dyktig lege. Lyttende, løsningsorientert, effektiv og meget kompetent. Anbefaler henne på det aller varmeste.