Hudklinikken

Youngstorget 2B 0181 Oslo

Siste vurderinger av Hudklinikken

Meget kompetent og tillitsvekkende

Lege: Anne Birgitte Thomas Nordal Skrevet

Utrolig dyktig lege. Lyttende, løsningsorientert, effektiv og meget kompetent. Anbefaler henne på det aller varmeste.

Trygg, empatisk og kunnskapsrik

Lege: Anne Birgitte Thomas Nordal Skrevet

Anne Birgitte tok meg på alvor, fikk stilt riktig diagnose og ga ikke opp før vi fant en god behandling. Hun er den tredje hudlegen jeg har vært hos, og den første som virkelig har hjulpet! Anne Birgitte er i tillegg veldig empatisk - det er alltid hyggelig å komme innom! Det er også lett å få kontakt med henne og få raskt svar ved oppfølgingsspørsmål. For en som synes det er gøy med hudpleieprodukter for det kosmetiske, er det også veldig verdifullt at Anne Birgitte selv har interesse for og kunnskap om dette og med sin hudlegekompetanse kan veilede på hva som er trygt av aktive ingredienser gitt diagnosen man har. Hun har gitt gode produktanbefalinger ved forespørsel, uten at hun på noen måte har lagt et press på å kjøpe noe. Jeg kan varmt anbefale Anne Birgitte!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Anne Birgitte Thomas Nordal Skrevet

Jeg føler meg trygg og ivaretatt som pasient, med en lege som innehar så mye kunnskap, erfaring og empati.

Profesjonell og imøtekommende

Lege: Jon Langeland Skrevet

Mitt inntrykk av dr. Langeland er at han er en faglig svært dyktig og veldig hyggelig lege. I mitt møte med ham følte jeg meg godt ivaretatt og i gode hender fra første stund. Han var flink til å forklare hva han mente og gjorde, slik at jeg var helt trygg under inngrepet. Resultatet er jeg også strålende fornøyd med.

Alltid god opplevelse

Lege: Jon Langeland Skrevet

Jeg har vært pasient på Hudklinikken i mange år, og vært hos flere av hudlegene. Oppleves alltid profesjonelt, og føler meg veldig trygg på at både vurderingen og behandlingen er riktig. Vil aldri gå noe annet sted og kan anbefales på det sterkeste!

Dette er en Pluss-tjeneste.