Profilbilde

Autorisasjon (2014)

Siste vurderinger av Tony Ho

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Ble godt mottatt til avtalt tid. God forståelse for min situasjon og god oppfølging. Stor tiltro til legen etter samtale og videre behandling.

Veldig flink og observant lege

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Han var 10/10 hele veien og veldig fornøyd med legetimen som jeg hadde fordi han veiledet meg videre til å forstå tilstanden min og oppklarte problemløsningen veldig fort.

10 av 10 - Utrolig flinke

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Lytter - gir råd - effektive - profesjonelle i alle ledd. Fantastisk service også på tlf og resepsjonen . Anbefales !

Beste legen jeg noensinne har møtt.

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Dr. Tony Ho er en fantastisk lege. Han er aldri forsinket, bruker tid på å lytte og også spørre tilbake noe som viser at han er genuint opptatt av deg som pasient. Jeg bruker han i akutte situasjoner, samt henvisninger til ting som ikke er akutt. Han er veldig imøtekommende og kunnskapsrik og selvom det koster litt ekstra enn hos fastlege, er det hundre prosent bedre og du vil få hjelpen du trenger. Anbefaler han på det sterkeste. Ps: han er også flink med barn - også barn med spesielle behov. Sønnen min synes dr.Ho er rolig og snill, noe som gjør at jeg også stoler på han hundre prosent.

Snill og kunnskapsrik

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Veldig hyggelig og,kjempe snill legge som lytter når jeg snakker om min helsetilstand.
Anbefaler ham på det varmeste til andre pasienter