Profilbilde av hudlege Miray Al-Mustafa

Miray Al-Mustafa

Profilbilde av hudlege Miray Al-Mustafa
Hudlege

Om

Dr. Miray Al-Mustafa ble utdannet lege ved Universitetet i Oslo, og fullførte sin hudspesialisering ved Rikshospitalet.

Hun er i tillegg en av få hudleger i Skandinavia som har spisskompetanse innen hårtap (alopeci), og har holdt flere foredrag på internasjonale konferanser om sine behandlingsresultater.

Videre jobber hun med hudforbedring og kosmetisk medisin på et høyt nivå, og er også valgt inn som officer i European Society for Cosmetic and Aesthetic Dermatology.

Hun tilbyr blant annet utredning og behandling av akne, utslett, psoriasis, føflekker og andre hudproblemer, og på den estetiske siden har hun også jobbet med lasere og injeksjonsbehandlinger i over 10 år.

Hun underviser også på Universitet i Sørøst Norge, og er en av de mest siterte hudlegene i norsk media.

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (2011)

Siste vurderinger av Miray Al-Mustafa

Ærlig og dyktig

Klinikk: Hudlege Miray Al-Mustafa Skrevet

Jeg oppsøkte dr Miray etter anbefaling fra en venninne som hadde vært hos henne. Jeg har ingen sykdommer og ville egentlig bare ha hennes ekspertvurdering med tanke på at jeg snart nærmer meg 40 og vil gjøre noe med ansiktet. Jeg har tidligere fått Botox 1 annet sted, og endte opp med å få tunge øyelokk, siden det har jeg ikke turt å la noen røre ansiktet mitt. Det første inntrykket jeg fikk av henne, er at hun vet hva hun snakker om. Hun forklarte steg for steg, ganske nøye hva hun ville gjøre, og viste meg hennes før og etter bilder for hver behandling hun anbefalte. Hun informerte om komplikasjoner, og sa også at jeg ikke var kandidat for Botox i panna, og det var før jeg fortalte henne at jeg hadde en negativ erfaring med det, så det er tydelig at hun vet hva hun snakker om. Det eneste minuset er selvfølgelig prisene, men jeg fikk ikke inntrykk av at hun overbehandlet eller pushet på noen unødvendige behandlinger. + hun er alltid forsinka.

Dyktig

Klinikk: Aleris Drammen Skrevet

Miray er en dyktig hudlege som er veldig flink til å beskrive diagnose og behandlingsformer. Jeg føler meg godt ivaretatt, og hun gir gode råd om forebyggende handlinger.

Kunnskapsrik og ærlig

Klinikk: Hudlege Miray Al-Mustafa Skrevet

Jeg har vært kunde hos dr Miray siden 2015 og går til henne 2-3 ganger i året. Hun har siden da tatt hånd om alt fra pigmentflekker til rynker. Jeg føler meg ivaretatt og hun sier i fra hvis hun tror at en kosmetisk behandling ikke ville passet for meg. Hun kunne gjerne hatt billigere priser, men det er vel slik at det koster å gå til de beste.

Dyktig og hyggelig

Klinikk: Hudlege Miray Al-Mustafa Skrevet

Dr Miray hjalp meg med å finne riktige produkter og jeg ble endelig kvitt min rosacea, som jeg har slitt med i årevis. Hun anbefales på det sterkeste.

Ikke som forventet

Klinikk: Hudlege Miray Al-Mustafa Skrevet

Resultatet ble ikke som forventet. Vil anbefale en mer erfaren lege. Lite imøtekommende i etterkant. Kostet mye for lite/ingen effekt.