Julia Hoge

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (2009)

Dr.Dropin Telefonnummer24 07 77 0124 07 77 ...
Sørkedalsveien 8 0369 Oslo
Julia Hoge er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Julia Hoge

Veldig profesjonell og hyggelig

Klinikk: Dr.Dropin Skrevet

Dr.Julia er en veldig profesjonell og hyggelig lege. Hun forklarte hvert steg av undersøkelsen og det var veldig betryggende. Hun forklarte hvorvidt andre undersøkelser er, eller ikke er nødvendig og hvorfor - noe som jeg har ikke opplevd før. Vanligvis man får bare svar at man ikke trenger flere undersøkelser, punktum.
Jeg har fått svar på alle spørsmålene mine.

Kunnskapsrik og omsorgsfull

Klinikk: Dr.Dropin Skrevet

Fantastisk god opplevelse med Julia som lytter og gir gode svar på henvendelser. Jeg vil anbefale henne på det sterkeste.

Rolig og dyktig

Klinikk: Dr.Dropin Skrevet

Jeg var hos Julia i dag. Hun tok seg god tid til å snakke med meg først, deretter forklarte hun nøye hva hun kom til å gjøre. Selve undersøkelsen gjennomførte hun godt uten noen som helst smerter (har opplevd at noen gynekologer kan være mer «røffe» når de setter inn «nebbet», men Julia var absolutt ikke det)

Hun fikk roet meg godt ned etter jeg har vært litt utrolig de siste dagene. Kan absolutt anbefales!!

Prisen er god ettersom du kan få konsultasjon på dagen uten å måtte gå gjennom fastlegen for henvisning.

Rolig og kunnskapsrik

Klinikk: Dr.Dropin Skrevet

Var på gynekologisk undersøkelse hos Dr. Hoge og er veldig fornøyd! Hun er utrolig dyktig og undersøkelsen var effektiv og smertefri. Følte meg godt ivaretatt og hun er i tillegg hyggelig. Hun blir min faste gynekolog fremover! Anbefales!

Kald og lite engasjert

Klinikk: Dr.Dropin Grünerløkka Skrevet

Vi var hos Dr. Hoge på tidlig ultralyd. Hun var veldig formell og fremsto som kald. Hun gjorde minimalt for å gjøre dette til en god opplevelse for oss, og vi følte nesten at hun ville få oss ut døren så fort som mulig. Hun ramset opp ulike mål på babyen og spurte om vi hadde flere spørsmål.

Vi har vært gravide før og har vært hos andre gynekologer, så vi følte virkelig at dette ikke holdt mål. Vi følte oss rett og slett snytt for en ordentlig opplevelse; 10 min, 1095 kr og rett ut døren. Anbefales dessverre ikke.