Profilbilde av generell kirurg og plastikkirurg Charles Filip

Charles Filip

Profilbilde av generell kirurg og plastikkirurg Charles Filip
Generell kirurg og plastikkirurg

Om

Charles Filip er dobbelspesialist i plastikk- og generell kirurgi. Han har over 20 års kirurgisk erfaring fra universitetssykehus i Norge, Spania (Madrid), Storbritania og Sverige. Charles har vært overlege ved Plastikkirurgisk avdeling på Rikshospitalet siden 2009 og utfører avansert ansikts- og nesekirurgi.

Han har en doktorgrad i Plastikkirurgi ved Universitetet i Oslo og britisk embetseksamen. Charles er leder for forskning og utvikling (FOU) ved Plastikkirurgisk avdeling på Rikshospitalet.

• Generell kirurgi
  • Plastikkirurgi

Autorisasjon (2004)

Siste vurderinger av Charles Filip

Veldig fornyød.

Klinikk: Clinic Vest Skrevet

Jeg følte meg veldig godt ivaretatt av Charles Filip. Han forklarte operasjonen tydelig og skapte en trygg atmosfære. Det var en berikende opplevelse å samarbeide med Charles Filip."

Empatisk og trygg

Klinikk: Legevakt Vest Silurveien Skrevet

Jeg fikk utført en øyelokkoperasjon av Charles. Fra første stund følte jeg meg trygg og godt ivaretatt. Jeg fikk god forklaring og han var lett tilgjengelig ved spørsmål underveis. Atmosfæren opplevde jeg som rolig og behagelig, stolte hundre prosent på hans kyndige hender og gode kompetanse. Det å møte en så varm og empatisk person som signaliserte at han hadde og tok seg god tid var godt å kjenne på. Jeg er veldig fornøyd med resultatet som harmonerer godt med mitt uttrykk i min alder. Anbefales på det sterkeste.

Breast reduction excellence - above all expectations

Klinikk: Clinic Vest Skrevet

I recently underwent a breast reduction surgery performed by Dr. Charles Filip, and the entire experience was exceptional. He took the time to explain the details of the surgery, ensuring I knew what to expect. Throughout the recovery process, I experienced minimal pain - a testament to the doctor’s skill and precision.

What truly sets Dr. Charles Filip apart is not just his professional expertise but also his caring and compassionate approach. His genuine concern for patients goes beyond the operating room, as he is readily available for follow-up questions and support.

I wholeheartedly recommend Dr. Charles Filip to anyone considering breast reduction surgery 🤩

Neseplastikk / Over all forventning!

Utført neseplastikk hos Charles Filip
og fikk super oppfølging hele veien.
Du er i 100% trygge hender hos
Charles Filip.
Resultatet ble 100% perfekt! Lite smerter og perfekt resultat! Så glad for at jeg valgte Charles Filip

Tusen takk!🙌

Meget dyktig og empatisk kirurg.

Klinikk: Legevakt Vest Silurveien Skrevet

Jeg vil rose Charles Filip for sin empatiske, imøtekommende, blide, omsorgsfulle, ivaretakende, ansvarlige og ikke minst faglig dyktighet som kirurg. Jeg har to ganger blitt operert for hudkreft hos han. Aldri tidligere har jeg følt meg så trygg og ivaretatt som hos Charles Filip. Dette er en mann som ser hele mennesket og som virkelig bryr seg om pasientene sine. Etter å ha blitt behandlet hos han så vil jeg ikke til andre kirurger. Mine aller beste anbefalinger! Mvh [Navn fjernet av moderator]