Logo for Clinic Vest

Clinic Vest

Logo for Clinic Vest

Om klinikken

Clinic Vest er en nystartet estetisk klinikk som de senere årene har vært en integrert del av Legevakt Vest. Vi øker nå vår satsning på alle estetiske tjenester, som også inkluderer plastikkirurgi.

Våre medarbeidere består av kirurger og en kosmetisk dermatologisk sykepleier som alle er høyt utdannet og som mellom seg har over 35 års erfaring fra estetiske operasjoner og behandlinger. Teamet brukes også jevnlig som eksperter hos andre helseforetak og sykehus.

Vi tilbyr estetisk og rekonstruktiv plastisk kirurgi, injeksjonsbehandlinger, samt medisinsk hudpleie.

Alle våre pasienter skal oppleve en høy grad av trygghet og kyndig veiledning gjennom hele pasientforløpet. Vi utfører aldri noen injeksjoner eller plastikkopperasjoner uten å ha gjennomført minst én konsultasjon i forkant. Vi har en nedre grense på 25 år for alt av injeksjoner og plastikkoperasjoner.

Vi ser frem til å treffe deg og høre mer om dine ønsker!

Siste vurderinger av Clinic Vest

Breast reduction excellence - above all expectations

Lege: Charles Filip Skrevet

I recently underwent a breast reduction surgery performed by Dr. Charles Filip, and the entire experience was exceptional. He took the time to explain the details of the surgery, ensuring I knew what to expect. Throughout the recovery process, I experienced minimal pain - a testament to the doctor’s skill and precision.

What truly sets Dr. Charles Filip apart is not just his professional expertise but also his caring and compassionate approach. His genuine concern for patients goes beyond the operating room, as he is readily available for follow-up questions and support.

I wholeheartedly recommend Dr. Charles Filip to anyone considering breast reduction surgery 🤩

Neseplastikk / Over all forventning!

Utført neseplastikk hos Charles Filip
og fikk super oppfølging hele veien.
Du er i 100% trygge hender hos
Charles Filip.
Resultatet ble 100% perfekt! Lite smerter og perfekt resultat! Så glad for at jeg valgte Charles Filip

Tusen takk!🙌

Dyktig og empatisk

Lege: Charles Filip Skrevet

Charles Filip opererte dattera mi på Rikshospitalet. Fra de første minuttene vekker denne legen tillit. Han lyttet til alle våre ønsker, forklarte alt i detalj, avklarte alle punktene. Før operasjonen var dattera mi veldig bekymret. Han var flink til å roe henne ned. Hun ble ivaretatt på en helhetlig måte. Gjennom hele rehabiliteringsperioden var han alltid i kontakt med oss og var interessert i hennes tilstand. Han er en fantastisk lege med stort hjertet . Selve operasjonen (det var en komplisert neseplastikk) var vellykket. Vi er glade for at vi endte opp med å ha han.

Faglig sterk,dyktig, vennlig lege

Lege: Linnea Torsnes Skrevet

Jeg har fått laserbehandlinger med godt resultat. både med Fontona og Nordlys. Jeg hadde grudd meg til behandlingene, jeg trodde det var smertefullt, det var det ikke. Kjølingen fungerte fint.
Jeg er veldig fornøyd med resultatet.
Kan trygt anbefales til voksen hud som ønsker et lite løft, uten at man ser ut som en barbiedukke.

Meget dyktig og profesjonell

Lege: Ingemar Havemann Skrevet

Meget pasientvennlig og profesjonell mann. Jeg er veldig fornøyd med resultat og hele prosessen.
Anbefales!