Camilla Koester
Kvinne, 44 år
Legen virket veldig stresset og hastet seg gjennom ultralydundersøkelsen. Jeg følte meg mest i veien. Forstår at det var forsinkelser den dagen, men det var en kjip opplevelse og sure 2100 kroner for et par minutter ultralyd og så haste ut igjen.
Veldig snill og oppmerksom lege som lyttet godt til pasienten.
Fine lokaler og imøtekommende personal.
Totalopplevelsen var helt topp. Undersøkelse og informasjon var i henhold til mine forventninger. Anbefaler gjerne Camilla Koester.
Er super fornøyd med Camilla og hele teamet på Medicus. Har følt meg trygg og ivaretatt gjennom hele behandlingsforløpet.
Merker godt at de har god kunnskap.
Kan på det varmeste anbefale Camilla.
Camilla er rolig, hyggelig og ikke minst veldig flink. Hun hører på hva du har å si og man føler seg sett.