Elisabeth Sundsdal Auensen

Autorisasjon (2009)

Elisabeth Sundsdal Auensen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Elisabeth Sundsdal Auensen

Hun er desidert den beste tannlegen jeg har hatt !

Klinikk: Skøyenåsen Tannklinikk Skrevet

Jeg føyer meg bare inn i rekken til de som har vurdert henne her inne tidligere. Hun er blid og hyggelig og en meget dyktig tannlege. Jeg møter alltid et smil når jeg kommer dit. Anbefales på det varmeste.

Enestående tannlege

Klinikk: Skøyenåsen Tannklinikk Skrevet

Elisabeth er utrolig dyktig, både som tannlege og til å få besøket til å bli langt hyggeligere enn man forventer når man skal borre gamle fyllinger.
Jeg satt (lå) med følelsen av at hun var svært effektiv, uten at jeg ble bekymret for at det gikk for fort i svingene. Hun tok også godt hensyn til at ingenting plutselig skulle gjøre vondt, eller mer vondt enn nødvendig.

Desidert mitt beste tannlegebesøk, Elisabeth anbefales på det sterkeste!

VELDIG GOD TANNLEGE !

Klinikk: Skøyenåsen Tannklinikk Skrevet

Jeg har enorm tannlegeskrekk, og er skadet av opplevelser fra tannlegene i oppveksten, dvs. Skoletannleger og en familietannlege som kunne vært dratt ut av en skrekkfilm.
Elisabeth er den eneste Tannlegen jeg stoler på.
Hun er erfaren med folk som har tannlegeskrekk.
Hun har min beste anbefaling !
Prisene er også fornuftige.

Veldig bra tannlege!

Klinikk: Skøyenåsen Tannklinikk Skrevet

Elisabeth Sundsdal Auensen er en meget hyggelig og profesjonell tannlege. Hun har en fin måte å behandle pasienten på, er vennlig og hensynsfull (sier unnskyld når hun registrerer at noe gjør vondt). Av og til nynner hun litt mens hun jobber :)
Hun informerer godt mens hun jobber og gir gode praktiske råd om tannstell. Byttet til Skøyenåsen Tannklinikk som nytilflyttet og er veldig fornøyd!

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Skøyenåsen Tannklinikk Skrevet

Beste tannlegen jeg har hatt! Hun er veldig dyktig og kjempesnill! Har bare gode ting å si om henne! Kan absolutt anbefale henne på det sterkeste!!!