Bjørn Peder Damsgård

Åsamyrane 90, Åsane Hagesenter 2. Etg 5116 Ulset

Siste vurderinger av Bjørn Peder Damsgård

Helt fantastisk dyktig!

Klinikk: Bergen Nord Tannhelsesenter Skrevet

Jeg har slitt så lenge jeg kan huske med tannlegeskrekk. Jeg vegret meg for å dra til tannlegen, og det resulterte i mye skader i tennene mine. Ble anbefalt Bjørn Damsgård, og jeg er ekstremt glad for at jeg valgte å følge det rådet. Ikke bare er Bjørn en dyktig tannlege, men Bjørn og Gro tok min redsel alvorlig, og nå er jeg Ikke redd lenger! Nå er det nesten så jeg gleder meg til tannlegetimene. Gro og Bjørn er herlige å være hos. De klarer å skape en behagelig atmosfære, og får deg til å slappe av. Jeg er veldig takknemlig for at de har hjulpet meg.

Anbefales på det sterkeste!

Meget flink og behagelig!

Klinikk: Bergen Nord Tannhelsesenter Skrevet

Meget dyktig og flink! Han forteller hva han gjør og hva som må gjøres! Flotte lokaliteter og topp moderne utstyr. Kan anbefales på det sterkeste!

Behagelig

Klinikk: Bergen Nord Tannhelsesenter Skrevet

Jeg kom til Bjørn etter 12 år med odontofobi og et munnstell som ikke så ut.
Bjørn har skapt en god atmosfære, vært svært pedagogisk og gitt meg tydeligere forklaringer på hva som må gjøres.
Har gitt meg mulighet for levelige betalingsvilkår i perioder. der det ikke har vært like lett å betale alt med en gang.
Han og Gro har en herlig atmosfære med mye humor og "vennskapelig" mobbing.
Kan virkelig anbefales..

Må være Norges beste tannlege!

Klinikk: Bergen Nord Tannhelsesenter Skrevet

Bjørn Peder Damsgård må jeg hylle, jeg hadde kraftig tannlegeskrekk, og ble møtt av denne tillitsfulle personen for noen år tilbake, var skeptisk, men han har en fin personlighet og faglig dyktig kommunikasjon, slik at han klarte gjennom behandling å frigjøre meg for tannlegeskrekk, det er også på sin plass å nevne at tannlegesøster også framstår som meget profesjonell og de jobber i team som avspeiler og utstråler trygghet og menneskelig forståelse, når det gjelder utført arbeid, samt pris, er dette også 5 stjerner.

Anbefales på det sterkeste.
Mvh

Best

Klinikk: Bergen Nord Tannhelsesenter Skrevet

Han klarte å få til og med meg med ekstrem tannlegeskrekk til å slappe mer av. Tålmodig, flink å fortelle hva som skal skje, viste meg instrumentene og lydene, var rolig og veldig, veldig tålmodig. Ikke lett å være tannlege når pasienten nesten sitter med ryggen til, og er på vei ut av stolen, men dette taklet han helt fint. Jeg hadde store problemer med bare å få bestilt time, men når jeg får innkalling nå vet jeg at dette skal gå helt fint. Virkelig å anbefale.