Gabriel Lorenzo Morales

Gabriel Lorenzo Morales er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Gabriel Lorenzo Morales

Dyktig tannlege

Klinikk: Colosseum Tannlege Majorstuen Skrevet

Trenger du ny tannlege kan jeg anbefale Gabriel.
Han er dyktig, nøye og ikke minst hyggelig.
Her får du en tannlege som gir deg den beste behandlingen.

Beste tannlege opplevelse

Klinikk: Colosseum Tannlege Majorstuen Skrevet

Opplevelsen ved Colosseum Tannlege Clinic, og spesielt hos tannlegen Gabriel Lorenzo Morales, var eksepsjonell. Jeg trodde at separasjonen av fortennene ikke ville ha noen løsning, og Gabriel ga en veldig estetisk løsning. Du kan si det var en kunstners verk.

Gabriel er veldig profesjonell og presis. Han forklarer i detalj prosedyren han skal gjøre og hvorfor den prosedyren og ikke en annen. Du føler deg veldig trygg i hendene hans.

Dessuten har han veldig god energi og hilser deg alltid med et stort smil. Jeg vil også påpeke at det nye stedet i Colosseum er veldig moderne og elegant og han har også kunnet stemple stilen sin på det.

Anbefales på det sterkeste!

Klinikk: Colosseum Tannlege Majorstuen Skrevet

Morales stiller alltid opp med god kunnskap og fortreffelig atmosfære. Har hatt flere behandlinger hos han, senest trukket en vrang visdomstann- hadde null vondt i ettertid og selve behandlingen ble utført smertefritt. Han stilte også raskt opp da tannen allerede var betent. Helt ypperlig!

Lykke til på langrenn i helgen, Gabriel!

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Colosseum Tannlege Majorstuen Skrevet

Gabriel Morales er en dyktig tannlege. Jeg føler meg godt ivaretatt. Han forklarer hva som skal og ikke minst hva som skal gjøres. Han er alltid blid og det er en hyggelig atmosfære. Absolutt anbefales på det varmeste

Gabriel Morales er en dyktig og profesjonell tannlege

Klinikk: Stortingsgaten Tannlegeklinikk Skrevet

Her har jeg alltid fått god behandling og god service. Og føler at jeg blir tatt godt vare på. Han er flink til å gi god informasjon om hva som må gjøres. Morales anbefales på det varmeste.